SILESIA FEST 2016
: 2016-03-23, 20:59
Witam. Ruszamy z rezerwacjami na tegoroczną Silesię.Rezerwacje przyjmujemy tylko na @ fest.rezerwacje@gmail.com. Pierwszenstwo maja członkowie CT do dnia 2.04.2016 do godz 24.00 ,potem pozostali zainteresowani. Tegoroczna Silesia odbędzie się w Janowie(woj. śląskie) oraz w terminie 26-29.05.2016 Do dyspozycji będziemy mieli ok. 90 miejsc w domkach oraz kilka hektarów ośrodka
Tegoroczne koszty praktycznie nie uległy zmianie jak w zeszłym roku a więc:
Domek "delux"jest domkiem 8 osobowym z wpelni wyposażonym aneksem kuchennym(lodówka) wc, prysznic w cenie 150zl/os za cały zlot.
Domki "standard" w cenie 120zł/os za cały zlot -ilość domków to 3x 11os. oraz 5x 3os. i jeden domek 2 osobowy
Nocleg w namiocie,aucie,przyczepie to 90zl za caly zlot.
Gdyby ktoś chciał przyjechać na jeden dzień mniej to koszty wyglądają następujaco:
Domek "standard" - 100zł/os za dwie doby
namiot,auto,przyczepa - 80zl za dwie doby
każda przyczepa opłaca JEDNORAZOWO 10zł za dostęp do prądu.
Oplata za jeden dzień(bez względu który) 50zl/os
W tym roku członkowie klubu ct z oplacona skladka na obecny rok maja 10% zniżki oplat zlotowych. (nie dotyczy oplaty jednorazowej za prad))
Dzieci do lat 10 śpiące z rodzicem na jednym łózku,bez gadżetów są zwolnione z opłat.
Dzieci od 10-14 lat cena w zależności od formy noclegu oraz "opcji dodatkowych"
Powyżej 14 lat wg cennika ogólnego.
Jak było do tej pory będzie możliwość zamówienia śniadania oraz obiadokolacji-ceny oraz menu są ustalane jedak:
dzieci do lat 5 - 0zl
dzieci od lat 5-10 - 50% kwoty
dzieci powyżej 10 lat 100%
W cenie zlotu jest oplata za nocleg,liczne gadżety zlotowe, ciepły posiłek,coś na sobotnie ognisko oraz niespodzianka.
UWAGA!!W przypadku rezerwacji domku "delux" obowiązuje przedpłata w wysokości 50zł/os. Przedpłata ta ulega utracie w przypadku rezygnacji,chyba ze znajdzie się ktoś inny na dane miejsce. Zaliczkę trzeba wpłacić w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania @ potwierdzającego przyjecie rezerwacji na podane konto.
Dla zainteresowanych link do zdjęć domków "delux" https://plus.google.com/photos/11548043 ... banner=pwa
Tegoroczne koszty praktycznie nie uległy zmianie jak w zeszłym roku a więc:
Domek "delux"jest domkiem 8 osobowym z wpelni wyposażonym aneksem kuchennym(lodówka) wc, prysznic w cenie 150zl/os za cały zlot.
Domki "standard" w cenie 120zł/os za cały zlot -ilość domków to 3x 11os. oraz 5x 3os. i jeden domek 2 osobowy
Nocleg w namiocie,aucie,przyczepie to 90zl za caly zlot.
Gdyby ktoś chciał przyjechać na jeden dzień mniej to koszty wyglądają następujaco:
Domek "standard" - 100zł/os za dwie doby
namiot,auto,przyczepa - 80zl za dwie doby
każda przyczepa opłaca JEDNORAZOWO 10zł za dostęp do prądu.
Oplata za jeden dzień(bez względu który) 50zl/os
W tym roku członkowie klubu ct z oplacona skladka na obecny rok maja 10% zniżki oplat zlotowych. (nie dotyczy oplaty jednorazowej za prad))
Dzieci do lat 10 śpiące z rodzicem na jednym łózku,bez gadżetów są zwolnione z opłat.
Dzieci od 10-14 lat cena w zależności od formy noclegu oraz "opcji dodatkowych"
Powyżej 14 lat wg cennika ogólnego.
Jak było do tej pory będzie możliwość zamówienia śniadania oraz obiadokolacji-ceny oraz menu są ustalane jedak:
dzieci do lat 5 - 0zl
dzieci od lat 5-10 - 50% kwoty
dzieci powyżej 10 lat 100%
W cenie zlotu jest oplata za nocleg,liczne gadżety zlotowe, ciepły posiłek,coś na sobotnie ognisko oraz niespodzianka.
UWAGA!!W przypadku rezerwacji domku "delux" obowiązuje przedpłata w wysokości 50zł/os. Przedpłata ta ulega utracie w przypadku rezygnacji,chyba ze znajdzie się ktoś inny na dane miejsce. Zaliczkę trzeba wpłacić w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania @ potwierdzającego przyjecie rezerwacji na podane konto.
Dla zainteresowanych link do zdjęć domków "delux" https://plus.google.com/photos/11548043 ... banner=pwa