Problem z Gazem LPG
Moderator: Mod Team
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2012-06-07, 07:48
- Lokalizacja: Jaworzno
Problem z Gazem LPG
Od pewnego czasu mam problem z moim trabim , Gdy chce by jechał na gazie , jedzie ok 100-500m i zrzuca czapkę z gaźnika, Świece kopułka wymieniona . Gaz cały czas na jednej stacji tankuje .
Kiedy wymieniałeś filtr LPG ?
Ciesz się ,że masz aluminiowy kolektor bo plastikowy już byś sklejał.
za bogata (lub za uboga) mieszanka ,wyreguluj gaz registerem.
Wyjmij register i sprawdź czy nie zebrała się w nim woda i inny syf czasem przymarza albo coś go dławi...
Zakręć register do i wykręć go o 3 pełne obroty. (ustawienia startowe...)
rozgrzej silnik na benie do 2 włączenia wentylatora, sprawdź czy masz rozgrzany reduktor jak nie jest to masz zawalony syfem itd … wiadomo co trzeba zrobić.
rozgrzej auto na benzynie.
przełącz się na LPG
wstępnie wyreguluj wolne obroty na reduktorze
Wykręcacz tak długo aż zacznie się lekko zalewać gazem (spadną obroty) i przykręcacz o 1 - 2 obrotów. (zmiejszasz dawkę na wolnych obrotach.)
następnie wracasz do registera wciskasz "gaz" tak by trzymać 3000obr/min
wykręcasz na maxa ,aż zaczną obroty spadać i walić gazem…
skręcasz 1-2obr.
Sprawdź ponownie wolne obroty i w drogę, cała filozofia regulacji LPG.
Jak nie dasz rady to jedz go gazownika. koszt regulacji 100zł
PS
filtr powietrza przy LPG wymienia się 2razy częściej - ja wymieniam co rok na wiosnę po tym jak już najwięcej syfu złapie ,a na drogach jest czysto.
Bross
Ciesz się ,że masz aluminiowy kolektor bo plastikowy już byś sklejał.
za bogata (lub za uboga) mieszanka ,wyreguluj gaz registerem.
Wyjmij register i sprawdź czy nie zebrała się w nim woda i inny syf czasem przymarza albo coś go dławi...
Zakręć register do i wykręć go o 3 pełne obroty. (ustawienia startowe...)
rozgrzej silnik na benie do 2 włączenia wentylatora, sprawdź czy masz rozgrzany reduktor jak nie jest to masz zawalony syfem itd … wiadomo co trzeba zrobić.
rozgrzej auto na benzynie.
przełącz się na LPG
wstępnie wyreguluj wolne obroty na reduktorze
Wykręcacz tak długo aż zacznie się lekko zalewać gazem (spadną obroty) i przykręcacz o 1 - 2 obrotów. (zmiejszasz dawkę na wolnych obrotach.)
następnie wracasz do registera wciskasz "gaz" tak by trzymać 3000obr/min
wykręcasz na maxa ,aż zaczną obroty spadać i walić gazem…
skręcasz 1-2obr.
Sprawdź ponownie wolne obroty i w drogę, cała filozofia regulacji LPG.
Jak nie dasz rady to jedz go gazownika. koszt regulacji 100zł
PS
filtr powietrza przy LPG wymienia się 2razy częściej - ja wymieniam co rok na wiosnę po tym jak już najwięcej syfu złapie ,a na drogach jest czysto.
Bross
Ostatnio zmieniony 2014-12-09, 21:18 przez Bross, łącznie zmieniany 2 razy.