co to za kontrolka
Moderator: Mod Team
co to za kontrolka
Witam
Pali mi sie kontrolka na pomaranczowo
Jest ona umiejscowiona na liczniku u gory za cyfra 60
Moj trabi jest z 86roku dwusow
Nie palila sie wczesniej
Tylko swieci jak sa wlaczone swiatla
O,czym informuje???
Pali mi sie kontrolka na pomaranczowo
Jest ona umiejscowiona na liczniku u gory za cyfra 60
Moj trabi jest z 86roku dwusow
Nie palila sie wczesniej
Tylko swieci jak sa wlaczone swiatla
O,czym informuje???
szczodrowski
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 2012-01-17, 09:42
- Lokalizacja: TARNOBRZEG
- zaściankowy
- Posty: 229
- Rejestracja: 2011-05-15, 16:01
- Lokalizacja: LC LU LUB
- Kontaktowanie:
mariusz 1970 pisze:tak, z mojego doświadczenia, ustaw światła tak żeby ta kontrolka się świeciła-masz pewność, że włączyłeś światła
Hmm, a nie można po prostu spojrzeć czy pali się podświetlanie zegarów? Zapala się razem ze światłami.
Ponoć jazda trabantem jest jak seks bez zabezpieczenia
kiedyś: TadeK, 2T, 1990 r. sedan (Spłonął pod Oleśnicą)
Rysiek, 2T, 1982, kombi
dziś: KRzyś, 2T, 1985, sedan
a na co dzień: Lancia Musa 1.3 M-Jet i Micra k11 1.3
kiedyś: TadeK, 2T, 1990 r. sedan (Spłonął pod Oleśnicą)
Rysiek, 2T, 1982, kombi
dziś: KRzyś, 2T, 1985, sedan
a na co dzień: Lancia Musa 1.3 M-Jet i Micra k11 1.3
mariusz 1970, z mojego doświadczenia masz wtedy ustawione światła wysoko i razisz innych użytkowników drogi.
Nieważne czy krótkie czy długie ,jak są źle ustawione to oślepiają ,a takich ludzi niestety jest sporo ,którzy kąt świecenia ma w dupiə.
Ta regulacja służył do ustawienia prawidłowego kąta oświetlania drogi przy załadowanym trabancie. Zapraszam do lektury Trabantowej.
Wojciech, Tak masz rację, w oryginale to jest kabel dający masę "PO czymś" także jak przypniesz go na stałe będzie się świecić cały czas i tyle,ale Ludzie Ustawcie se światła ,a nie odwalajcie partyzantki i drucianej wioski.
Nieważne czy krótkie czy długie ,jak są źle ustawione to oślepiają ,a takich ludzi niestety jest sporo ,którzy kąt świecenia ma w dupiə.
Ta regulacja służył do ustawienia prawidłowego kąta oświetlania drogi przy załadowanym trabancie. Zapraszam do lektury Trabantowej.
Wojciech, Tak masz rację, w oryginale to jest kabel dający masę "PO czymś" także jak przypniesz go na stałe będzie się świecić cały czas i tyle,ale Ludzie Ustawcie se światła ,a nie odwalajcie partyzantki i drucianej wioski.
a jeśli faktycznie komuś ma to pomóc w przypominaniu o światłach, to jeśli już wspomniałeś o drucie, światła ustawić normalnie a od masy do prztryczków mały drucik(wystarczy z 1 strony) i sprawa załatwionaShadow i Bross pisze:ale Ludzie Ustawcie se światła ,a nie odwalajcie partyzantki i drucianej wioski.
u góry przed 60 też była w rzadkości jakaś tajemnicza kontrolka
pytałem na forum od czego jest , niestety nie dostałem odpowiedzi
czyżby nikt nie wiedział ?
pytałem na forum od czego jest , niestety nie dostałem odpowiedzi
czyżby nikt nie wiedział ?
Trabant 601 Kombi 1985 r. oraz Punto Grande 2011 r.
http://www.iv.pl/images/56934416867100683870_thumb.jpg- - - moje bryki ...
http://www.iv.pl/images/56934416867100683870_thumb.jpg- - - moje bryki ...
piasek_71, jak nie dostałeś odpowiedzi.
napisałem ją ja i dosłownie wytłumaczył jeszcze magik, któremu dziękuję bo właśnie miałem o tym pisać - co i jak - Poemat z instrukcji obsługi trabanta ,ale zostałem wyręczony.
Wojciech, zawsze można jeszcze łatwiej to zrobić przełączyć kabelek od podświetlania licznika by był podświetlany dopiero po włączeniu świateł mijania. (przekręcenie kabelka z bezpiecznika A do B.) i żadnego druta nie trzeba.
Od takich drutów to już niejednemu elektrykę musiałem wywalić , Rekordzista miał aż 3 wiązki do świateł i 2 do silnika ,wywaliłem wszystko i zrobiłem mu nową. (a przyjechał do mnie po tym jak się mu trabant zakopcił pod deską rozdzielczą od drucików telefonicznych i innych…)
Odpowiedz uzyskana ,a offtopa na temat elektryki możemy robić w śmietniku.
napisałem ją ja i dosłownie wytłumaczył jeszcze magik, któremu dziękuję bo właśnie miałem o tym pisać - co i jak - Poemat z instrukcji obsługi trabanta ,ale zostałem wyręczony.
Wojciech, zawsze można jeszcze łatwiej to zrobić przełączyć kabelek od podświetlania licznika by był podświetlany dopiero po włączeniu świateł mijania. (przekręcenie kabelka z bezpiecznika A do B.) i żadnego druta nie trzeba.
Od takich drutów to już niejednemu elektrykę musiałem wywalić , Rekordzista miał aż 3 wiązki do świateł i 2 do silnika ,wywaliłem wszystko i zrobiłem mu nową. (a przyjechał do mnie po tym jak się mu trabant zakopcił pod deską rozdzielczą od drucików telefonicznych i innych…)
Odpowiedz uzyskana ,a offtopa na temat elektryki możemy robić w śmietniku.