Szeroka stal
Moderator: Mod Team
przy 5,5 nie trzeba ciąć!!!
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
a czytałeś co pisałem ?
było na 3 autach nawet.
na jednym bez gleby z mega pozytywem to tarło
ale jak sie upchało 3 osoby do tyłu to było spoko
było na 3 autach nawet.
na jednym bez gleby z mega pozytywem to tarło
ale jak sie upchało 3 osoby do tyłu to było spoko
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
J.J., istotna jest jeszcze szerokość i wysokość opony. Jak i wysokość zawieszenia. Pamiętam, że jak zakładałem pierwsze poszerzone koła kiedyś, to przy 5,5" feldze i oponie 165/70R13, koniecznym było wycięcie rantów z tyłu.
Przy obniżonym zawieszeniu, jak podbije na wyboju, też może przytrzeć. Chyba że amortyzatory są krótkie i nie pozwalają się wysuwać kołom z nadkola.
Warcab, chcesz być pewny że nie będzie trzeba podcinać. Nie poszerzaj
Przy obniżonym zawieszeniu, jak podbije na wyboju, też może przytrzeć. Chyba że amortyzatory są krótkie i nie pozwalają się wysuwać kołom z nadkola.
Warcab, chcesz być pewny że nie będzie trzeba podcinać. Nie poszerzaj
Kuzyn dałoby rade podesłać mi do niego jakiś kontakt, najlepiej przez pwMi poszerzał Herflik z Bielska Białej.
a jakiej szerokości dałeś gumy ??przy 5,5 nie trzeba ciąć!!!
i rozumiem ze z tyłu negatyw zrobiony
myślałem o jakiś niskoprofilówkachJ.J., istotna jest jeszcze szerokość i wysokość opony. Jak i wysokość zawieszenia. Pamiętam, że jak zakładałem pierwsze poszerzone koła kiedyś, to przy 5,5" feldze i oponie 165/70R13, koniecznym było wycięcie rantów z tyłu.
Przy obniżonym zawieszeniu, jak podbije na wyboju, też może przytrzeć. Chyba że amortyzatory są krótkie i nie pozwalają się wysuwać kołom z nadkola.
a miałeś z tyłu negatywaPamiętam, że jak zakładałem pierwsze poszerzone koła kiedyś, to przy 5,5" feldze i oponie 165/70R13, koniecznym było wycięcie rantów z tyłu.
Wiem, ale kurde za bardzo mnie korciWarcab, chcesz być pewny że nie będzie trzeba podcinać. Nie poszerzaj
Opcjonalnie myślę nad:
1) tył negatyw
2) opony niskoprofilówki
3) przód chyba lekko obniżyć
4) 5,5 z tyłu 6,0 z przodu
5) bez wycinania rantów
Ma ktoś pomysły, jak to ogarnać
z GS:
Nie wiem czy nr aktualne
Witam Jeste z okolic Bielska-Białej i poszerzam felgi stalowe
(wielkosc felgi i szerokosc nie stanowi zadnych ograniczen)
cean za szt okolo 100zł bez malowania,
kontak 506 548 464
gg 8033375
swiadcze róznież usługi polerownaia alu
jak również tokarstwo i frezarstwo
(na foto przedłużenie wachacza do trampka)
kontak 506 548 464
gg 8033375
Nie wiem czy nr aktualne
Witajcie ze się wtrące jak to jest z negatywem ? jak go sie robi , pytam tak na przyszlosc bede mial taki zamiar zrobic u siebie
Troszke mniejszy niż tu : http://3.bp.blogspot.com/-ONeK2p3HnVU/T ... 0311_o.jpg
Troszke mniejszy niż tu : http://3.bp.blogspot.com/-ONeK2p3HnVU/T ... 0311_o.jpg
viewtopic.php?t=687&highlight=kielichy
i używaj opcji szukaj. wiele tematów już było poruszonych na forum.
i używaj opcji szukaj. wiele tematów już było poruszonych na forum.
machoony, uważam ,że nowicjusz ma prawo nie wiedzieć ,że Dzwonki wahaczy, kielichy wahaczy mogą kryć w sobie obniżanie czy tworzenie negatywu.
hmm zależy jaki chcesz negatyw. i czy chcesz przy tym obniżyć Trabiego.
Tył
1 : Za pomocą dzwonków - rys.techniczny do ich wykonania dostępny na moim lub zbuka www.
2 : Przerobienie wahaczy tak jak zrobił to Buder albo Tito więcej info u jednego z nich.
3 : Wymiana starych wewnętrznych mocowań wahaczy i wspawanie nowych dłuższych.
jak to zrobił Kuzyn 353 w Spartanie 353
4 : modernizacje resora - klepanie piór koszt w zakładzie zajmującym się tym zawodowo i profesjonalnie około 100zł od resora.
przód
1 : Sztabka pod resor dostępna dostępna u mnie lub zbuka.
2 : Skrócenie resoru (obowiązkowe przeprowadzenie diagnostyki zbieżności kół.)
3 : Klepanie i skrócenie resora, (obowiązkowe przeprowadzenie diagnostyki zbieżności kół.)
4 : Przedłużka wahaczy +25mm
A zapomniał bym można pójść na całość i zrobić nowe dłuższe wahacze przednie.
tak jak Aren , Ja i paru innych z www.germanstyle.pl
co do odwróconych felg - zgadza się u Cost'y w bordowym były odwrócone felgi wyglądało nieco komicznie po za tym On w porównaniu do mojego trabiego ma terenówkę.
Odwrócenie felgi bez podkładek podczas przekręcania koło felga się krzywi.
Inne skutki odwróconych felg :
cięższe skręcanie ,a co za tym idzie szybsze zużycie elementów układu zawieszenia.
Wybite gałki luzy na zwrotnicy.
hmm zależy jaki chcesz negatyw. i czy chcesz przy tym obniżyć Trabiego.
Tył
1 : Za pomocą dzwonków - rys.techniczny do ich wykonania dostępny na moim lub zbuka www.
2 : Przerobienie wahaczy tak jak zrobił to Buder albo Tito więcej info u jednego z nich.
3 : Wymiana starych wewnętrznych mocowań wahaczy i wspawanie nowych dłuższych.
jak to zrobił Kuzyn 353 w Spartanie 353
4 : modernizacje resora - klepanie piór koszt w zakładzie zajmującym się tym zawodowo i profesjonalnie około 100zł od resora.
przód
1 : Sztabka pod resor dostępna dostępna u mnie lub zbuka.
2 : Skrócenie resoru (obowiązkowe przeprowadzenie diagnostyki zbieżności kół.)
3 : Klepanie i skrócenie resora, (obowiązkowe przeprowadzenie diagnostyki zbieżności kół.)
4 : Przedłużka wahaczy +25mm
A zapomniał bym można pójść na całość i zrobić nowe dłuższe wahacze przednie.
tak jak Aren , Ja i paru innych z www.germanstyle.pl
co do odwróconych felg - zgadza się u Cost'y w bordowym były odwrócone felgi wyglądało nieco komicznie po za tym On w porównaniu do mojego trabiego ma terenówkę.
Odwrócenie felgi bez podkładek podczas przekręcania koło felga się krzywi.
Inne skutki odwróconych felg :
cięższe skręcanie ,a co za tym idzie szybsze zużycie elementów układu zawieszenia.
Wybite gałki luzy na zwrotnicy.