Pierwsza kombi rewolucja

Moderator: Mod Team

ecb
Posty: 10
Rejestracja: 2013-05-08, 20:23
Lokalizacja: JG/Wrocław

Pierwsza kombi rewolucja

Post autor: ecb »

Witajcie.

W maju tego roku zostaliśmy posiadaczami niebieskiego ptaka i tak też się poczuliśmy! Rzuciliśmy wszystko i całymi dniami przesiadujemy w garażu :D
Trabant jest z 1990 r. i zakupiliśmy go od Kolegi z forum (pozdrawiamy serdecznie).
Rozłożyliśmy go na czynniki pierwsze i próbujemy własnymi siłami z powrotem go "stworzyć". Jak to wygląda można zobaczyć na załączonych zdjęciach (na szczęście nie widać na nich krwi, potu, bijatyk i łez...). Wyciągnęliśmy bebechy, pourywaliśmy trochę części, wymontowaliśmy siedzenia, zdarliśmy smołę i brud z podwozia, czyścimy podłogę do gołej blachy. Pokrowce na fotele i kanapy się już "uszyły". Kończą się sprawy obiciowe, a zaczyna grubsza walka. Trochę wygląda to chaotycznie... W międzyczasie dla uspokojenia zajmujemy się detalami :) Postaramy się dodawać zdjęcia sukcesywnie i mamy nadzieję, że efekty będą coraz większe.

Pozdrowienia z dolnego śląska! P&P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Wojciech
Posty: 577
Rejestracja: 2012-12-15, 22:47
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojciech »

Pies w komplecie z autem?

Atrape ojechaliście fleksem a potem od razu podkład, czy wyrównaliście czymś?
ecb
Posty: 10
Rejestracja: 2013-05-08, 20:23
Lokalizacja: JG/Wrocław

Post autor: ecb »

Pies przywieziony pół roku wcześniej z wyprawy do Stolicy.

Na fleksa założyliśmy krążek z włókniny ściernej, żeby ściągnąć starą farbę, a potem szlifowanie na gładko.
Awatar użytkownika
Wojciech
Posty: 577
Rejestracja: 2012-12-15, 22:47
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojciech »

Na fleksa założyliśmy krążek z włókniny ściernej, żeby ściągnąć starą farbę, a potem szlifowanie na gładko.
Chyba że tak, zawsze można po prostu zmatowić stary lakier jeśli nie ma dużych ubytków, szczególnie gdy nie ma korozji, bo to znak że akurat dobry podkład poszedł na auto. :-)
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

metalowe atrapy w 601 to jedyny element chyba który był cynkowany fabrycznie.
lisek
Posty: 272
Rejestracja: 2011-10-09, 20:09
Lokalizacja: Iłowa

Post autor: lisek »

fajnie że kolejny Trabanta dostaje nowe życie i do tego odbudowany własnymi siłami ale muszę się przyczepić. Położysz kontrolkę na atrapę zaczniesz szlifować to zobaczysz że mało co podkładu zostanie, gumówką narobiłeś kantów i dołków(teraz tego nie widać na podkładzie ale jak położysz kolor to zobaczysz), zresztą obdarłeś to do gołej blachy i dałeś podkład akrylowy, co jest błędem.
i mała rada:
-jak malujesz zbiornik zatkaj wlew paliwa
i ja na twoim miejscu bym sobie odłożył te przednie boczki miodowe znalazł inne i te inne obszył bo szkoda bo widać że w fajnym stanie. Stare poszycia foteli porozrywałeś czy zdjąłeś bo chętnie bym odkupił.
Reszta mi się podoba :D Do roboty :P
ecb
Posty: 10
Rejestracja: 2013-05-08, 20:23
Lokalizacja: JG/Wrocław

Post autor: ecb »

Dzięki za opinie :) pewnie racja, ale dałem podkład akrylowy wypełniający, mam nadzieję, że nie będzie tak źle... zbiornik jak był malowany to zatkałem wlew paliwa także git :D Jeśli chodzi o poszycia to na zdjęciach może nie wyglądały na zniszczone, ale w rzeczywistości trochę gorzej, rwały się praktycznie w rękach i nie było raczej szans na ich wykorzystanie, poza tym ciężko byłoby żonie zszyć te miodowe boczki z oryginalną lamówką, bo maszyna by nie podołała, a lamówka i tak się rozsypała w drobny mak. Także niestety... ale wyszło jak wyszło chociaż i łatwo nie było (szczególnie dopasować poszyć na fotele). W sumie chcemy to zrobić w miarę możliwości i po swojemu. Wiadomo co się da zachować to super, a resztę się wyKOMBInuje :D
bobas
Posty: 152
Rejestracja: 2011-05-26, 13:50
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: bobas »

A jaki kolor planujesz polozyc ,czy zostajesz przy tym blekicie 8)
baka trabant 601 69r ,trabant 601 deluxe 91r (pink panter).
ecb
Posty: 10
Rejestracja: 2013-05-08, 20:23
Lokalizacja: JG/Wrocław

Post autor: ecb »

Właśnie cały czas się zmienia koncepcja koloru...szary, czarny albo ciemna wiśnia :roll:
bocian1981
Posty: 118
Rejestracja: 2012-01-12, 06:44
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bocian1981 »

ja też miałem dylemat, szukałem odpowiednika pastellgrun jednak nikt nie potrafił dobrać odpowiedniego, receptury już zanikają i nikt ich w bazie nie ma, w końcu przekonałem się do panamagrun i po maluwaniu komory silnika na świeżo wygląda super ni jak nie ma sie do typowo zielonych trabantowych kolorów, które można zobaczyć na starych egzemplarzach :]

[ Dodano: 2013-06-28, 12:09 ]
ciemna wiśnia z kremowym dachem i na to klar wychodzi zaje....iście !!!!!!
Powrót po wielu latach nieobecności :]
601 - 1989r
Qek Junior 1978 r.
bobas
Posty: 152
Rejestracja: 2011-05-26, 13:50
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: bobas »

Proponuje ciemna wisnia bo raczej nie ma traba w tym kolorze w naszym klubie :mrgreen:
baka trabant 601 69r ,trabant 601 deluxe 91r (pink panter).
ecb
Posty: 10
Rejestracja: 2013-05-08, 20:23
Lokalizacja: JG/Wrocław

Post autor: ecb »

Obecnie ciemna wiśnia to kolor nr 1 właśnie z kremowym dachem!
Panamagrun - bardzo fajny kolorek :)
bocian1981
Posty: 118
Rejestracja: 2012-01-12, 06:44
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bocian1981 »

Kiedyś był :] mój :p

[ Dodano: 2013-06-28, 17:54 ]
daj maila to ci wysle foto jak wyglada taka kompozycja mniej więcej
Powrót po wielu latach nieobecności :]
601 - 1989r
Qek Junior 1978 r.
ecb
Posty: 10
Rejestracja: 2013-05-08, 20:23
Lokalizacja: JG/Wrocław

Post autor: ecb »

bocian1981
Posty: 118
Rejestracja: 2012-01-12, 06:44
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bocian1981 »

Powrót po wielu latach nieobecności :]
601 - 1989r
Qek Junior 1978 r.
Odpowiedz