Witam,
Ostatnio przeczytałem instrukcję użytkowania Trabanta 1.1 Jest tam napisane że zakres prędkości na 3 biegu ma się w zakresie 60-90 km/h, a na 4 biegu 90-125km/h.
Nie jeździłem innymi 1.1 niż mój ale u mnie trzeci bieg wrzucam zazwyczaj przy 40km/h a przy 60 tylko przy wyjątkowych sytuacjach. Powyżej 60km na 3 biegu obroty są tak duże że szybciej raczej nie pojedzie Przy 60 km/h to już jadę na 4 biegu, z czym najlepiej (komfortowo) mój samochód porusza się 70 km/h czasami jadę 80km/h ale jest już dość głośno.
Ja to wygląda u was?
Z jaką prędkością komfortowo jedzie wasz 1.1 na 4 biegu?
Prędkość przelotowa i zakresy prędkości na biegach 3-4
Moderator: Mod Team
Prędkość przelotowa i zakresy prędkości na biegach 3-4
Trampi 1.1 Universal 1991
To już zależy od właściciela trabanta odczuwanie komfortu i od stanu auta ,szczególnie wygłuszenie.
Niektórzy jada 90-100km i wystarczy .Komfortowo i mniej pali trabant.
Dla mnie komfort jest 110-130 ,wolniej jakość nie potrafie.
Choć czasami warto rozpedzic sie do 140km i powkurzać właścicieli be-emek i innych
Niektórzy jada 90-100km i wystarczy .Komfortowo i mniej pali trabant.
Dla mnie komfort jest 110-130 ,wolniej jakość nie potrafie.
Choć czasami warto rozpedzic sie do 140km i powkurzać właścicieli be-emek i innych
Dokładne tak może być. w prawdzie wyraźnie zauważalne jest to w 601. jakdąc wolniej jak 80km/h paliło mi więcej jak przy 90-100km/h w porywach do 110km/h.
W niektórych zakresach prędkości skrzyni biegów ,kiedy myślimy ,że jedziemy w "trybie Full Economic" na minimalnych obrotach przez co silnik ciągnie ale niema ani mocy (kM) ani momentu (Nm) przez co tak naprawdę włączamy "tryb serwisowy" i palimy więcej.
A co do komfortu to starczy wymienić łożyska i olej w skrzyni biegów wtedy będzie znacznie ciszej
(Lata temu)
Mając Trabanta 1,3 i 1,4 ze skrzynią od 1,1 najmniej spalał jadąc 90-110 km/h na trasie.
Bross
W niektórych zakresach prędkości skrzyni biegów ,kiedy myślimy ,że jedziemy w "trybie Full Economic" na minimalnych obrotach przez co silnik ciągnie ale niema ani mocy (kM) ani momentu (Nm) przez co tak naprawdę włączamy "tryb serwisowy" i palimy więcej.
A co do komfortu to starczy wymienić łożyska i olej w skrzyni biegów wtedy będzie znacznie ciszej
(Lata temu)
Mając Trabanta 1,3 i 1,4 ze skrzynią od 1,1 najmniej spalał jadąc 90-110 km/h na trasie.
Bross