Witajcie, zwracam sie do Was z tym pytaniem, jako do starych wyjadaczy, którzy już przerabiali wszystko w tewmacie Trabantów. Dawno mnie tu nie było z racji na świat samochodów made in USA, który wchłoną mnie już prawie całkowicie
W Trabim poleciało mi zawieszenie, a przed zimą wypadało by to zrobić, stąd moje pytanie. Od czego dobrać zawieche, żeby było ona bolt-on lub z niewielkimi przeróbkami, a dała satysfakcję z jazdy
zawieszenia - fabryczne czy dobierane?
Moderator: Mod Team
zawieszenia - fabryczne czy dobierane?
Czarny Trabant 1,3 GTI "Cieszanowski Trampek"
Czarny Pontiac Trans AM "Bestia"
Czerwony Chevrolet Camaro RS "Beauty"
Czarny Pontiac Trans AM "Żniwiarz"[*]RIP[*]
Granatowy Ford Aerostar 4,0 4WD "Artek" [*]RIP[*]
Czarny Pontiac Trans AM "Bestia"
Czerwony Chevrolet Camaro RS "Beauty"
Czarny Pontiac Trans AM "Żniwiarz"[*]RIP[*]
Granatowy Ford Aerostar 4,0 4WD "Artek" [*]RIP[*]
Przednie amortyzatory są rozbieralne więc możesz kombinować z wkładami. Gorzej jest z tyłem, najpopularniejszą metodą jest dokupienie amortyzatora podobnych wymiarów i dospawanie dolnego mocowania sprężyny. Sprawdzają się np przednie z poloneza.
Oczywiście wszystkie mocowania, sprężyny miski i gumy zostawiasz oryginalne.
Oczywiście wszystkie mocowania, sprężyny miski i gumy zostawiasz oryginalne.
inne metody - Trabant 1,1
cały McPherson z Corsy B niestety wymaga 3 otworów w kielichu i zmiany sworznia wahaczów z 15mm na 17mm lub na opak, dochodzą do tego zaciski i tarcze 236mm z Corsy B. Lub z Corsa B "GSi" 256mm
Gumy najlepiej poliuretan ,ale jego montaż na sucho znacznie skróci żywotność stabilizatora (wytrze go)
i innych elementów gdzie poliuretan będzie pracował na sucho.
hmm w Trabancie niewiele idzie zrobić P&P.
Bross
cały McPherson z Corsy B niestety wymaga 3 otworów w kielichu i zmiany sworznia wahaczów z 15mm na 17mm lub na opak, dochodzą do tego zaciski i tarcze 236mm z Corsy B. Lub z Corsa B "GSi" 256mm
Gumy najlepiej poliuretan ,ale jego montaż na sucho znacznie skróci żywotność stabilizatora (wytrze go)
i innych elementów gdzie poliuretan będzie pracował na sucho.
hmm w Trabancie niewiele idzie zrobić P&P.
Bross