Dmuchawa w 1.1
Moderator: Mod Team
Dmuchawa w 1.1
Witam, mam taki drobny problem u mnie, a mianowicie chodzi o dmuchawę. Kiedy włączam, dmucha ładnie, ale kiedy wyłączam to...dmucha dalej, z tym że im szybciej jadę tym mocniej dmucha. I stąd pytanie, od czego to może być? Zwarcie jakieś, zapchany filtr pyłkowy, brak lub luz klapek od dmuchawy czy może pordzewiałe linki od tychże klapek? Proszę o pomoc, bo idzie lato i jazda to udręka, kiedy grzeje i dmucha do środka
Ostatnio zmieniony 2013-06-16, 18:53 przez Zychu, łącznie zmieniany 1 raz.
hej - jak sie rozgrzeje to dmucha cieplym - jak wyjechalem na autostrade i srednio 80km/h po pewnym czasie okolo 5 min na max cieplym leci zimne powietrze jak zjechalem z autostrady wjechalem w miacho 1-2 swiatla znowu cieple leci elegancko - zapowietrzona czy jak ??? zauwazylem ze jak na autostradzie jechalem to jak zaczęło leciec zimne to jak ruszylem suwak cieplego na zimne i potem znowu na cieple to przez chwilke takie cieplejsze lecialo a potem znowu zimne ;/ - dajcie znac - czy to zapowietrzenie czy cóś innego i co zrobic w razie czego z gory dziekuje
...jest Trabi, jest zabawa-DDR forever...
Odpowietrzenie to chwila, przecież w nagrzewnicy masz śrubkę na klucz 8 albo 10 bo nie pamiętam ,ale jest. Starczy odkręcić na pracującym silniku i oczywiście otwartym zaworze nagrzewnicy.
Sprawdź czy zawór nagrzewnicy otwiera się w 100% może ktoś kiedyś go ruszał i źle przykręcił cięgno.
Najlepiej odkręć, otwórz zawór na maxa i przykręć cięgno.
Sprawdź czy zawór nagrzewnicy otwiera się w 100% może ktoś kiedyś go ruszał i źle przykręcił cięgno.
Najlepiej odkręć, otwórz zawór na maxa i przykręć cięgno.
Z ciepłym powietrzem w 1.1 to jest tak:
przegrody dmuchawy są pokryte gąbką i jak gąbka sparcieje to dmucha zimnym powietrzem.
Jeszcze sprawa prawidłowej pracy (wychyleń) - trzeba sprawdzić czy jest OK.
Łatwo sprawdzić co się dzieje:
- na postoju nagrzej silnik i zobacz jakie powietrze dmucha i czy wszędzie dmucha.
- następnie wyjedź najlepiej na małą trasę i zobacz jak dmucha, jeśli zimne to masz sparciałą gąbkę i przez to brak szczelności w obwodzie powietrza.
Pozdrawiam.
przegrody dmuchawy są pokryte gąbką i jak gąbka sparcieje to dmucha zimnym powietrzem.
Jeszcze sprawa prawidłowej pracy (wychyleń) - trzeba sprawdzić czy jest OK.
Łatwo sprawdzić co się dzieje:
- na postoju nagrzej silnik i zobacz jakie powietrze dmucha i czy wszędzie dmucha.
- następnie wyjedź najlepiej na małą trasę i zobacz jak dmucha, jeśli zimne to masz sparciałą gąbkę i przez to brak szczelności w obwodzie powietrza.
Pozdrawiam.