Trab 1.1 reanimacja

Moderator: Mod Team

Rysiek88
Posty: 31
Rejestracja: 2014-06-14, 22:07
Lokalizacja: Śląsk

Trab 1.1 reanimacja

Post autor: Rysiek88 »

Powitać,
Miałem już raz jeden takiego 1.1, ale to było dawno i nie prawda, potem przyszedł czas na takiego 2.0 16V, obecnie kupiłem w cenie złomu kolejnego 1.1 celem kompletnej reanimacji. Nie mam zbyt wiele czasu ani funduszy na ten projekt, ale ta kupka złomu w końcu wyjedzie z garażu w stanie wskazującym na "och ach", bo kupić fajne auto da się a zrobić sobie samemu, to już niestety, gorzej.

Jeśli chodzi o plany, to decydujemy o wszystkim z Żoną razem, bo to ma być takie 'nasz' wóz, więc planów jest sporo i opisywanie ich tutaj nie ma kompletnie sensu, bo to się zmieni pewnie jeszcze nie raz.
Założenia są takie, że auto ma dobrze przyspieszać, dobrze hamować i mieć w środku wszystko, co potrzebne kierowcy do jazdy, co więcej, zobaczy się :]

Fotki na dziś:
https://plus.google.com/photos/10330871 ... 9888767281

Auto jest rozebrane do cna, zostały tylko szyby, czeka mnie spawanie wszystkich nadkoli progów, podłogi itp.

Prace trwają, spróbuję raz za czas coś wrzucić :]
Awatar użytkownika
Szumi
Posty: 193
Rejestracja: 2012-12-17, 23:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Szumi »

Nie ma tragedii, powodzenia ;)
Rysiek88
Posty: 31
Rejestracja: 2014-06-14, 22:07
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Rysiek88 »

Sprzedający twierdził, że podłoga i progi porobione i auto rozebrane bo jedzie do lakiernika, ale to co zastałem na miejscu trochę mnie przeraziło, ale wziąłem go żeby nie wracać lawetą na pusto. Podłoga, progi i nadkola do poprawek, niestety przydadzą się też wzmocnienia pod nowy silnik ale o tym później :)

Teraz pytanie:
Po wyczyszczeniu do gołej blachy miejsc gdzie klei/przykręca się duroplasty, to czym to zabezpieczyć i jakich klejów użyć do montażu ich z powrotem :]
Trabanciarz DDR
Posty: 233
Rejestracja: 2014-10-11, 01:33
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Post autor: Trabanciarz DDR »

Zabezpiecz to podkładem reaktywnym, ze 2 warstwy, na to możesz dać podkład akrylowy jeszcze. Ja kleiłem na masę klejąco-uszczelniającą Boll'a. Jest kilka tematów na forum jak zebezpieczyć i czym kleić duroplasty :P
Rysiek88
Posty: 31
Rejestracja: 2014-06-14, 22:07
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Rysiek88 »

Prace trwają, im więcej go czyszczę, tym więcej z niego wycinam. Zanim przyjedzie spawarka chyba auto zdąży się złożyć w pół. Masakra. Dowiedziałem się ostatnio, że można naspawać nową jaskółkę na starą :/ Za takie coś powinni utrącać łapy u samej dupy. Co gorsza jest wiele miejsc, gdzie są porobione "wstawki" czyli miejsca zardzewiałe z naspawanym kawałkiem blachy, omaziane pastą uszczelniającą "aby było". Takiego kosmosu nie widziałem jeszcze nigdzie. Myślałem, że wzmocnienie auta na ponad 300Nm będzie kosmosem, ale widze, że o wiele gorzej jest wogóle przywrócić temu autu jakikolwiek kształt... . Ale prace trwają, jestem dobrej myśli... :]

To mój były:
https://www.youtube.com/watch?v=S9XeZ04sAks
Arek353
Posty: 271
Rejestracja: 2011-03-01, 16:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Arek353 »

O proszę trabant kumpla z RZ widze, że to do ciebie pojechał :)
"Panie, może Pan jeszcze powiesz , że przerobiłeś napęd na tył "
nie, quattro
"o k...."

powyżej 30- stki człowiek głupieje :P
Rysiek88
Posty: 31
Rejestracja: 2014-06-14, 22:07
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Rysiek88 »

I owszem, miałem go jakiś czas, poprawiłem kilka spraw, dostał ładne kółko i jak to w niepewnym systemie finansowym zaraz po ślubie trzeba było sprzedać ale za to zmotywował mnie do budowy swojego, mocniejszego. Co by nie mówić szacun dla Grześka za projekt
Arek353
Posty: 271
Rejestracja: 2011-03-01, 16:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Arek353 »

w rzeszowie buduje się najmocniejsze trabanty :P
"Panie, może Pan jeszcze powiesz , że przerobiłeś napęd na tył "
nie, quattro
"o k...."

powyżej 30- stki człowiek głupieje :P
Rysiek88
Posty: 31
Rejestracja: 2014-06-14, 22:07
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Rysiek88 »

Ostatnio widziałem filmik z 1.8T, ale to już brakuje AWD niestety ... Ale kibicuję :]

[ Dodano: 2015-02-28, 19:14 ]
Mam problem ze sobą, bo po półrocznym L4 ręka znów idzie do łamania i ponownego składania, znów pół roku w dupie.
Będzie czas coś po robić przy aucie, ale niestety jestem praworęczny i prawą rękę mi zagipsują.
Macie jakiś pomysł co można robić jedną ręką remontując auto ? Ja już się załamałem :/
Odpowiedz