Dzień dobry wszystkim! Jako nowy użytkownik chciałbym się przedstawić i zaprezentować mój nowy nabytek. Mam na imię Witold, jestem z Bestwinki koło Bielska-Białej. Od zeszłego poniedziałku jestem szczęśliwym posiadaczem niebieskiego Trabanta 601s z 04.1989 roku. Narazie jedna fotka przedstawiająca autko tuż po zakupie:
Pozdrawiam!
Trabant 601s 1989
Moderator: Mod Team
Trabanta mam tak jak napisałem od zeszłego poniedziałku, czyli tydzień Bagażnik już miał u poprzedniego właściciela, starszego Pana, halogeny też dostałem od niego, są na zderzaku tylko dla przymiarki. Możliwe że będę je zakładał. Narazie muszę pospawać ranty nadkoli, wymienić dolny sworzeń zwrotnicy i chciałbym zrobić hamulce. Wizualnych zmian poza ogólnym odświeżeniem nie palnuję.
Cos mi sie przywidzialo :>
Fajnie ze nie idziesz w przerobki czy gruby remont tylko zaczynasz "prace u podstaw" tym bardziej ze wyglada fajnie. Hamulce w trabantach to slaby temat (lubia sie zastac, czesci nie porywaja jakoscia ani cenami). Tyl mozna prosto zastapic cylinderkami z seicento. Do przodu wlozysz tarcze z vw ale koszt samych czesci to ~500zl i nie zalozysz wtedy oryginalnych felg wiec raczej jako ciekawostka. Jak bedziesz robil to wkladaj wszystko nowe (lacznie z wiekowymi przeciez przewodami) i skladaj na smar do zaciskow np. ATE czy Wűrtha. Powodzenia!
Fajnie ze nie idziesz w przerobki czy gruby remont tylko zaczynasz "prace u podstaw" tym bardziej ze wyglada fajnie. Hamulce w trabantach to slaby temat (lubia sie zastac, czesci nie porywaja jakoscia ani cenami). Tyl mozna prosto zastapic cylinderkami z seicento. Do przodu wlozysz tarcze z vw ale koszt samych czesci to ~500zl i nie zalozysz wtedy oryginalnych felg wiec raczej jako ciekawostka. Jak bedziesz robil to wkladaj wszystko nowe (lacznie z wiekowymi przeciez przewodami) i skladaj na smar do zaciskow np. ATE czy Wűrtha. Powodzenia!
Patrząc na fotki to sama przyjemność odbudowa tych nadkoli,szkoda że reperaturki drogie.
Kiedyś wyciąłem chyba 3 sztuki tych nadkoli ze złomowego traba myśląc o swoim i gdzieś je licho wcięło i rzeźbić trzeba było. Koncepcja jak moja,na orginał. Czasem bywam w Twoich stronach może podjade olukać trabika na żywca. Pzdr.
Kiedyś wyciąłem chyba 3 sztuki tych nadkoli ze złomowego traba myśląc o swoim i gdzieś je licho wcięło i rzeźbić trzeba było. Koncepcja jak moja,na orginał. Czasem bywam w Twoich stronach może podjade olukać trabika na żywca. Pzdr.
JEST:
Jetta 2 Coupe 91"
Jetta 3 USA 97"
Trabant 601 88"
Syrena 105 76"
Fiat 126p 83"
Transit Laweta 86"-do usług
Jetta 2 Coupe 91"
Jetta 3 USA 97"
Trabant 601 88"
Syrena 105 76"
Fiat 126p 83"
Transit Laweta 86"-do usług
Nie tnij całych bo jak piszesz szkoda ich. Wycinaj tam gdzie sie zaczyna zdrowa blacha z reguły jest to ok 1 lub 2 cm na zaokrągleniu nadkola już na płasko. Widać że u Ciebie dokładnie tam jest zjedzone. Widać te ostatnie roczniki tak mają,ja miałem identycznie zeżarte tylko wszystko dorabiałem sam,jeśli masz reperaturki to naprawde fajna robota dająca szybki efekt.
JEST:
Jetta 2 Coupe 91"
Jetta 3 USA 97"
Trabant 601 88"
Syrena 105 76"
Fiat 126p 83"
Transit Laweta 86"-do usług
Jetta 2 Coupe 91"
Jetta 3 USA 97"
Trabant 601 88"
Syrena 105 76"
Fiat 126p 83"
Transit Laweta 86"-do usług