Trabant 353 by blacha

Moderator: Mod Team

Qbs

Post autor: Qbs »

Ale w tym przypadku akurat zachodzi kompresja a raczej sprężanie spalin, a nie dekompresja jeśli już tak ściśle rzecz ujmujemy.
Awatar użytkownika
Kuzyn353
Posty: 2529
Rejestracja: 2011-01-06, 13:13
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Kuzyn353 »

Jedno i drugie zachodzi po sobie.
Awatar użytkownika
YuLaS
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 938
Rejestracja: 2011-01-06, 11:48
Lokalizacja: Oborniki Wlkp

Post autor: YuLaS »

teraz pewnie rozkręci się dyskusja nt. tulejek ale co tam po to jest forum.

Zielone tulejki są również w ofercie LDM-tuning.de więc można domniemywać że nie jest to szajs.

Sworzeń najlepiej przetoczyć, aby średnica była jednakowa na całej długości, od strony gwintu podkładki dystansowe dobrane no i smarowanie co jakiś czas.
Awatar użytkownika
macq
Posty: 100
Rejestracja: 2011-05-05, 21:02
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: macq »

Tylko, że nasze zielone tulejki to produkt prosto z Węgier. Wiem co mówię, bo już parę kompletów się wymieniło. Mi one wytrzymywały parę tysięcy kilometrów góra, no ale jak emeryt nie jeżdzę :) Najlepiej dać do dotoczenia tuleje z brązu. Co do dolnych sworzni to jest ogólnie opcja by całkowicie ich się pozbyć. Przypadkowo dorwałem sworznie wahacza z T5 i po wymierzeniu wszystkiego wychodzi, że bardzo ładnie da się je zaadaptować do trabanta zamiast oryginalnego rozwiązania. Zdjęcia będą niebawem, w bardziej odpowiednim do tego dziale.
Moc z Andrychowa
Awatar użytkownika
blacha
Posty: 51
Rejestracja: 2011-03-17, 18:39
Lokalizacja: masz te dresy?
Kontaktowanie:

Post autor: blacha »

no więc, auto po Czechach trafiło na warsztat, bo już w Polsce po powrocie kolektor wydechowy pękł...
ale za to fajne fanty wjechały:D

tak więc zaczęło się przygotowywanie nowej atrapy w old style,

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

jest znaczek starego typu to z maski też musiał zniknąć, do tego już jest normalny zamek, więc maska ma standardowy stelaż.

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

jako, że dach był wcześniej malowany spray'em to też postanowiłem go odświeżyć.
nie dało się tego szlifować, więc zdarłem całe chyba 8 warstw, aż do gołego duro. potem 2 warstwy podkładu i narazie raz kolor.

Obrazek Obrazek

no i jak wspomniałem na początku, kolektor odszedł w niepamięć. okazało się, że jego okno było maleńkie, to nie miało prawa dobrze jeździć, dlatego kupiłem oryginalny Barkasowy kolektor. dorobiłem dojście przesuwając go bardziej do lewej i wszystko weszło.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

myślę, że na Kraków już wjedzie nowa felga, póki co dorwałem dwie opony.

Obrazek Obrazek


obecnie auto wygląda tak:

Obrazek
Trabant 353 1989r.

www.GermanStyle.pl
Awatar użytkownika
Kuzyn353
Posty: 2529
Rejestracja: 2011-01-06, 13:13
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Kuzyn353 »

blacha pisze:okazało się, że jego okno było maleńkie
Uuuu, no to dał ciała ten co to robił. Byle na zewnątrz ładnie, a w środku kicha. Już go pewnie przekląłeś. To ten sam co Ci tłumik założył taki jak chciał, bo tak mu bardziej pasowało?
Awatar użytkownika
blacha
Posty: 51
Rejestracja: 2011-03-17, 18:39
Lokalizacja: masz te dresy?
Kontaktowanie:

Post autor: blacha »

Widzisz Kuzyn353, tak to jest jak się oddaje do fachowca... Tak to ten sam.
Niestety jak sam nie zrobisz, to dobrze nie będzie.
Trabant 353 1989r.

www.GermanStyle.pl
Awatar użytkownika
Aren
Posty: 66
Rejestracja: 2011-06-05, 21:08
Lokalizacja: ŻARY

Post autor: Aren »

JEST MOC !! :) blacha był u mnie niedawno, polatalismy troche i oczywiscie zakochalem sie w 353 trabantowym
Odpowiedz