Leszek (Meszek) 1972
Moderator: Mod Team
Leszek (Meszek) 1972
Hej.
Właśnie stałem się posiadaczem tego siedliska mchu:
Trabant jest niesprawny, stoi od 10-ciu lat. Miał mnie kosztować 250zł, dostałem za flaszkę. W związku z powyższym zaniedbałem oględziny. Nie patrzyłem co jest pod dywanami i nie wiem nawet czy ma silnik. Teoretycznie to 601 '72 ale ponieważ posiada kwadratowe zderzaki, nowszą atrapę, i deskę rozdzielczą z piankową górą posądzam go o bycie szczepanem, bądź dziadkowym Tuningiem. Tak czy inaczej plan zakłada uruchomienie go z zachowaniem mchu, solidną glebę i szeroką felgę. A kiedyś (jak skończę Stasia) solidny remont a'la fabryka
Właśnie stałem się posiadaczem tego siedliska mchu:
Trabant jest niesprawny, stoi od 10-ciu lat. Miał mnie kosztować 250zł, dostałem za flaszkę. W związku z powyższym zaniedbałem oględziny. Nie patrzyłem co jest pod dywanami i nie wiem nawet czy ma silnik. Teoretycznie to 601 '72 ale ponieważ posiada kwadratowe zderzaki, nowszą atrapę, i deskę rozdzielczą z piankową górą posądzam go o bycie szczepanem, bądź dziadkowym Tuningiem. Tak czy inaczej plan zakłada uruchomienie go z zachowaniem mchu, solidną glebę i szeroką felgę. A kiedyś (jak skończę Stasia) solidny remont a'la fabryka
Trabant 6o1.3 Staś Skończony!
Romet 1oo Henio oczekuje remontu
WFM M06 oczekuje remontu
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA
Romet 1oo Henio oczekuje remontu
WFM M06 oczekuje remontu
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA
jesli tylny pas wklęsły na blache, szczepan. jesli nie, epokowy tjun unowocześniania modelu
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
mech fajny ale jeżeli on tak wygląda z zewnątrz strach się bać co pod spodem chcesz dać szerokie stalufki spoko ale trzeba wyciągnąć nadkola a co tam wyciągać jak już nadkoli pewnie niema gleba Jaskóła i progi muszą być w stanie przynajmniej dobry bo się złamie zanim wyjedziesz z podwórka więc trzeba na początek zrobić remonta blacharski ale meszek na prawde godny pozdro
Co do blachy - zdaje sobie sprawę. Ale najpierw Stanisław. A tam droga daleka...
Co do Leszka - Pas tłoczony. Pierwsze co mi przyszło do głowy to Hycomat z 1980, np Barek ma w identycznej konfiguracji (wąski słupek i kwadratowe zderzaki). Muszę zajrzeć pod maskę. Podejrzewam że to dużo wyjaśni. Chociaż w dowodzie ( w czasach kiedy tego pilnowano) numer silnika zaczyna się od 63. Zresztą można gdybać. Obejrzę dokładnie, wrzucę zdjęcia, pogadamy
Co do Leszka - Pas tłoczony. Pierwsze co mi przyszło do głowy to Hycomat z 1980, np Barek ma w identycznej konfiguracji (wąski słupek i kwadratowe zderzaki). Muszę zajrzeć pod maskę. Podejrzewam że to dużo wyjaśni. Chociaż w dowodzie ( w czasach kiedy tego pilnowano) numer silnika zaczyna się od 63. Zresztą można gdybać. Obejrzę dokładnie, wrzucę zdjęcia, pogadamy
Trabant 6o1.3 Staś Skończony!
Romet 1oo Henio oczekuje remontu
WFM M06 oczekuje remontu
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA
Romet 1oo Henio oczekuje remontu
WFM M06 oczekuje remontu
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA
Nie koniecznie nie będzie profili. Rozbierałem 75 co stał 10 latek i podłoga prócz nadkoli bdb dzięki konserwacji olejem. Niestety pod dachem zaciekało i góra aż trzeszczała jak z papieru
Co do tyłu się nie spinaj, mimo że w PL są same auta bezwypadkowe to przez 40 lat pas mógł być zmieniany nie? Bywały też legalne wymiany nadwozia z adnotacją w dowodzie ;-)
Co do tyłu się nie spinaj, mimo że w PL są same auta bezwypadkowe to przez 40 lat pas mógł być zmieniany nie? Bywały też legalne wymiany nadwozia z adnotacją w dowodzie ;-)
Po prostu kiedyś buda była częścią zamienną. Teraz gołą budę też można kupić (a przynajmniej występuje w ETKA u VW)
Trabant 6o1.3 Staś Skończony!
Romet 1oo Henio oczekuje remontu
WFM M06 oczekuje remontu
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA
Romet 1oo Henio oczekuje remontu
WFM M06 oczekuje remontu
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA