Trabi 601s

Moderator: Mod Team

Awatar użytkownika
guma_
Posty: 399
Rejestracja: 2011-05-23, 09:40
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: guma_ »

Panowie spokojnie, odpowiednio sobie podciągnie. Moim faworytem są łączenia oparć na obejmę :)
Kumpelek

Post autor: Kumpelek »

trochę to średnia opcja, bo kierowca zazwyczaj reguluje sobie oparcie dla siebie, a pasażer dla siebie, juz nie mówie o wsiadaniu i wysiadaniu.. A co do ręcznego.. może patent z Syreny/warszawy? ;) Tam była wajcha pod deską rozdzielczą.. :)
Awatar użytkownika
lata
Posty: 35
Rejestracja: 2012-08-16, 20:02
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: lata »

Mam 170 a ze robie auto pod siebie to ustawilem pomierzylem i raczka od recznego jest rowno z siedzeniem jak jest zaciagnieta wiec nie bd mial problemu.

Odleglosc siedzenia jest regulowane od strony kierowcy a regulacja oparcia to jest z dwoch stron wajha i trzeba jednoczesnie z dwoch stron.

Łaczenia na obejmy sa poniewaz ustawialem ustawialem fotele zeby byly prosto i rekulacja dzialala teraz jest zespawane i sa dodatkowe wzmocniania.
Awatar użytkownika
Oddie
Posty: 47
Rejestracja: 2012-08-14, 16:50
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Oddie »

trzeba przyznac ze moze z tego wyjsc calkiem fajny pomysl.. tylko trzeba to dobrze rozegrac :P
Trabant 601s 86' i Trabant 601 90'
"to nie silnik warczy.. to mruczy historia.."
Awatar użytkownika
TheWildCoconat
Posty: 110
Rejestracja: 2012-06-26, 12:48
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: TheWildCoconat »

jak dla mnie jedyny sluszny powod dla ktorego robic kanape z przodu to brak mozliwosci zmieszczenia sie z tylu przy figlach :D
Trabi 601
W123 79r
lisek
Posty: 272
Rejestracja: 2011-10-09, 20:09
Lokalizacja: Iłowa

Post autor: lisek »

to samo chciałem powiedzieć nie będzie trzeba przechodzić do tyłu :D.
Awatar użytkownika
Kosiek
Posty: 173
Rejestracja: 2011-05-05, 20:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kosiek »

Hmm... W tym szaleństwie jest metoda:P Niby chcesz ręczny zaciągnąć, a tu myk za kolanko :D Fotel warto pokombinować tak by dźwignie chodziły razem.
Awatar użytkownika
lata
Posty: 35
Rejestracja: 2012-08-16, 20:02
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: lata »

[center]Szlifowanko rdzy powieszchownej ;p[/center]
[center]Obrazek[/center]
[center]Ciag dalszy prac demontazu ;][/center]
[center]ObrazekObrazekObrazek[/center]
[center]Duzo nie zjedzony co mnie pociesza ;][/center]
Awatar użytkownika
J.J.
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1478
Rejestracja: 2011-03-05, 11:33
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: J.J. »

Przeleć bagażnik jeszcze jakimś odrdzewiaczem, środkiem chemicznym, który wchodzi w reakcje z rdzą. Niestety druciaki nie usuwają dobrze rdzy.
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3 :)

TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
Awatar użytkownika
lata
Posty: 35
Rejestracja: 2012-08-16, 20:02
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: lata »

myslalem zeby zastosowac farbe na rdze jakiegos hammerite albo cos takiego ;]
Awatar użytkownika
J.J.
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1478
Rejestracja: 2011-03-05, 11:33
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: J.J. »

dobrze, że piszesz...
młody jesteś, masz zapał ( zazdroszczę ;)), ale jeszcze musisz trochę sie podowiadywać ;)

hamera to możesz na płot stosować;)
sam kiedyś zrobiłem ten błąd, ale pomalowałem tylko nocniki. ruda się pojawiła dość szybko.

pomyśl o jakimś brunoxie czy kortaninie najpierw.
tam jest ładnie napisane jak się to stosuje i kiedy można pomalować podkładem po tym :)

możesz też zastosować wash primera, który jest polecany przez wielu, ale ma też swoją cenę

wpadnij na spot, albo an zlotospot. poznasz ludzi :)
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3 :)

TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
Awatar użytkownika
Kuzyn353
Posty: 2529
Rejestracja: 2011-01-06, 13:13
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Kuzyn353 »

Hameraid sie nie nadaje. Zrobilem kiedys i na drugi dzien zdarłem z powrotem do zera. Jest miękki i dawało się go zadrapać paznokciem.
Awatar użytkownika
lata
Posty: 35
Rejestracja: 2012-08-16, 20:02
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: lata »

To tym preparatem a potem podklad i lakier ?
chce to zrobic raz i juz nie grzebac przez najblize x lat
Awatar użytkownika
J.J.
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1478
Rejestracja: 2011-03-05, 11:33
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: J.J. »

no to niestety czeka Cię trochę szybszy nurt w portfelu ;)


poczytaj
http://www.lakiernik.com.pl/poradnik/17.html
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3 :)

TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
Awatar użytkownika
lata
Posty: 35
Rejestracja: 2012-08-16, 20:02
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: lata »

1500-1800 to drogo za zrobienie blaharki i lakierowanie budy ?
Odpowiedz