Resory dawałem do roboty fachowcom.
Bez przedłużania mocowań lub skracania resora, nie ma mowy o negatywie z przodu, o którym pisałeś w poprzednich postach.arthek pisze:Chciałbym obniżyć auto na tyle ile się da bez przedłużania dolnych mocowań zwrotnicy , skracania resoru , z użyciem jedynie sztaby pod resor , klapania resorów i obniżenia srodkowych kielichów
Z tyłu, przy takim remoncie za jaki się zabierasz, KONIECZNIE wytocz kielichy wahaczy. Zrób je sobie dowolnej długości, ale je zrób. Od tego się zaczyna przygodę z Trabantem To w kwestii bezpieczeństwa.
Tyłu bez klepania resoru nie da się obniżyć. Przy lekkim obniżeniu, nie uzyskasz też negatywu.
Przy 5,5" tylny rant będzie trzeba wyciąć. Przedni niekoniecznie, ale zależy od szerokości opony i tego jak mocno obniżysz.