Kilka pytań "nowego"

Moderator: Mod Team

DonWilku
Posty: 1
Rejestracja: 2013-12-02, 23:01
Lokalizacja: Warszawa

Kilka pytań "nowego"

Post autor: DonWilku »

Witam

Na początek chciałbym się przywitać ponieważ dopiero co się zarejestrowałem.

Sprawa dotyczy mojego Trabanta jest to 1.1 z roku 1991 generalnie samochód chciałem sprzedać ponieważ zabrakło czasu na robotę, ale z racji tego iż żadnej sensownej oferty nie otrzymałem chciałbym go zrobić i dalej się nim turlać. Otóż nurtują mnie dwie rzeczy:

1. Silnik po wyłączeniu się ssania zaczyna się "dusić" silnik traci moc i gaśnie, lecz po dodaniu gazu sytuacja się stabilizuje na moment i znów się to pojawia nie mam zaplecza, ani za dużej wiedzy i nie chcę grzebać w ciemno bo mogę narobić więcej szkody niż pożytku xD Usłyszałem tezę że może to być problem z przewodami wysokiego napięcia, bądź rozdzielacz. Nie spodziewam się diagnozy przez forum ale jeśli ktoś mógłby coś ewentualnie podpowiedzieć bądź dać namiary na jakiś uczciwy warsztat gdzie by rzucili okiem i zrobili z tym porządek byłbym wdzięczny.

2. Kolejna sprawa tyczy się lakieru jak wcześniej wspomniałem zaplecza brak czy ktoś z Warszawy bądź okolic zna dobrego lakiernika gdzie można oddać moją Trampoline bez obawy o to że robota będzie spartolona, oraz mniej więcej widełki cenowe.

3. Z racji tego, że chcę trochę go obniżyć jest jakaś opcja zakupu gotowych zestawów obniżających jeśli nie to z jakiego samochodu można ewentualnie coś dobrać. Nie mam zamiaru bawić się w cięcie sprężyn.

4. Atrapa i zderzaki z 1.1 są strasznie paskudne i tutaj pytanie do was kolejne czy elementy ze starszych trampków będą pasowały bez żadnych przeróbek czy trzeba będzie przerabiać mocowania itp itd?

Domyślam się że tematy był poruszane na forum lecz co do części pytań niestety nie mogłem doszukać się informacji które by trochę rozjaśniły moje problemy dlatego proszę o wyrozumiałość :P
Awatar użytkownika
Dobrzyn
Posty: 425
Rejestracja: 2011-03-01, 16:20
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: Dobrzyn »

Witaj!
DonWilku pisze:1. Silnik po wyłączeniu się ssania zaczyna się "dusić" silnik traci moc i gaśnie, lecz po dodaniu gazu sytuacja się stabilizuje na moment i znów się to pojawia nie mam zaplecza, ani za dużej wiedzy i nie chcę grzebać w ciemno bo mogę narobić więcej szkody niż pożytku Usłyszałem tezę że może to być problem z przewodami wysokiego napięcia, bądź rozdzielacz. Nie spodziewam się diagnozy przez forum ale jeśli ktoś mógłby coś ewentualnie podpowiedzieć bądź dać namiary na jakiś uczciwy warsztat gdzie by rzucili okiem i zrobili z tym porządek byłbym wdzięczny.
A jak jest rozgrzany to jest ok? Obstawiałbym, że to coś z gaźnikiem. Może na ssaniu ma zbyt bogatą mieszankę? Albo odwrotnie - ssanie nie pracuje i ma za ubogo. Przyda Ci się fachowiec
DonWilku pisze:4. Atrapa i zderzaki z 1.1 są strasznie paskudne i tutaj pytanie do was kolejne czy elementy ze starszych trampków będą pasowały bez żadnych przeróbek czy trzeba będzie przerabiać mocowania itp itd?
Atrapa będzie pasowała pod warunkiem, że wytniesz w niej otwór przed chłodnicą. Dwie okrągłe dziury w atrapie od 601 to za mało. Zderzaki pasują plug and play.
Atrapa po przeróbce powinna wyglądać +/- tak:
Obrazek
Trabant 6o1.3 Staś Skończony!
Romet 1oo Henio oczekuje remontu
WFM M06 oczekuje remontu
CARTOON TRABANT KLUB POLSKA
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

Gaźniki ul.Szarych Szeregów Warszawa, są drodzy i dobrzy, trzeba się umówić. 3 lata temu zapłaciłem 250 za gaźnik - powinienes od tego zacząć.

Wcześniej kupić nowe świece kable palec i kopułkę, oni zrobią resztę
Jak chcesz się dalej turlać to koniecznie rozrząd w następnej kolejności płyny + filtry
Czynności serwisowe znane każdemu mechanikowi
O obniżeniach i lakierach myśl jak doprowadzisz auto do stanu "do jazdy"
Odpowiedz