Kilka pytań "nowego"
: 2013-12-02, 23:34
Witam
Na początek chciałbym się przywitać ponieważ dopiero co się zarejestrowałem.
Sprawa dotyczy mojego Trabanta jest to 1.1 z roku 1991 generalnie samochód chciałem sprzedać ponieważ zabrakło czasu na robotę, ale z racji tego iż żadnej sensownej oferty nie otrzymałem chciałbym go zrobić i dalej się nim turlać. Otóż nurtują mnie dwie rzeczy:
1. Silnik po wyłączeniu się ssania zaczyna się "dusić" silnik traci moc i gaśnie, lecz po dodaniu gazu sytuacja się stabilizuje na moment i znów się to pojawia nie mam zaplecza, ani za dużej wiedzy i nie chcę grzebać w ciemno bo mogę narobić więcej szkody niż pożytku Usłyszałem tezę że może to być problem z przewodami wysokiego napięcia, bądź rozdzielacz. Nie spodziewam się diagnozy przez forum ale jeśli ktoś mógłby coś ewentualnie podpowiedzieć bądź dać namiary na jakiś uczciwy warsztat gdzie by rzucili okiem i zrobili z tym porządek byłbym wdzięczny.
2. Kolejna sprawa tyczy się lakieru jak wcześniej wspomniałem zaplecza brak czy ktoś z Warszawy bądź okolic zna dobrego lakiernika gdzie można oddać moją Trampoline bez obawy o to że robota będzie spartolona, oraz mniej więcej widełki cenowe.
3. Z racji tego, że chcę trochę go obniżyć jest jakaś opcja zakupu gotowych zestawów obniżających jeśli nie to z jakiego samochodu można ewentualnie coś dobrać. Nie mam zamiaru bawić się w cięcie sprężyn.
4. Atrapa i zderzaki z 1.1 są strasznie paskudne i tutaj pytanie do was kolejne czy elementy ze starszych trampków będą pasowały bez żadnych przeróbek czy trzeba będzie przerabiać mocowania itp itd?
Domyślam się że tematy był poruszane na forum lecz co do części pytań niestety nie mogłem doszukać się informacji które by trochę rozjaśniły moje problemy dlatego proszę o wyrozumiałość
Na początek chciałbym się przywitać ponieważ dopiero co się zarejestrowałem.
Sprawa dotyczy mojego Trabanta jest to 1.1 z roku 1991 generalnie samochód chciałem sprzedać ponieważ zabrakło czasu na robotę, ale z racji tego iż żadnej sensownej oferty nie otrzymałem chciałbym go zrobić i dalej się nim turlać. Otóż nurtują mnie dwie rzeczy:
1. Silnik po wyłączeniu się ssania zaczyna się "dusić" silnik traci moc i gaśnie, lecz po dodaniu gazu sytuacja się stabilizuje na moment i znów się to pojawia nie mam zaplecza, ani za dużej wiedzy i nie chcę grzebać w ciemno bo mogę narobić więcej szkody niż pożytku Usłyszałem tezę że może to być problem z przewodami wysokiego napięcia, bądź rozdzielacz. Nie spodziewam się diagnozy przez forum ale jeśli ktoś mógłby coś ewentualnie podpowiedzieć bądź dać namiary na jakiś uczciwy warsztat gdzie by rzucili okiem i zrobili z tym porządek byłbym wdzięczny.
2. Kolejna sprawa tyczy się lakieru jak wcześniej wspomniałem zaplecza brak czy ktoś z Warszawy bądź okolic zna dobrego lakiernika gdzie można oddać moją Trampoline bez obawy o to że robota będzie spartolona, oraz mniej więcej widełki cenowe.
3. Z racji tego, że chcę trochę go obniżyć jest jakaś opcja zakupu gotowych zestawów obniżających jeśli nie to z jakiego samochodu można ewentualnie coś dobrać. Nie mam zamiaru bawić się w cięcie sprężyn.
4. Atrapa i zderzaki z 1.1 są strasznie paskudne i tutaj pytanie do was kolejne czy elementy ze starszych trampków będą pasowały bez żadnych przeróbek czy trzeba będzie przerabiać mocowania itp itd?
Domyślam się że tematy był poruszane na forum lecz co do części pytań niestety nie mogłem doszukać się informacji które by trochę rozjaśniły moje problemy dlatego proszę o wyrozumiałość