ustawienie gaźnika
Moderator: Mod Team
ustawienie gaźnika
Wymieniałem ostatnio gaźnik i nie wiem jak go dobrze ustawić
witam jeśli masz silnik z polo 1.1 to tutaj masz linka z opisem jak co zrobić:
http://www.trabi.waw.pl/gaznik/gaznik6.htm
pozdrawiam
http://www.trabi.waw.pl/gaznik/gaznik6.htm
pozdrawiam
- TheWildCoconat
- Posty: 110
- Rejestracja: 2012-06-26, 12:48
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 2011-06-09, 14:24
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
To ja odniosę się do Twojego wpisu. Jak powszechnie wiadomo, na stacjach diagnostycznych jest takowy. Gdy podczas przeglądu chciałem żeby sprawdzić właśnie skład spalin i jak to ma się do ustawienia gaźnika Pan diagnosta do mnie z tekstem.
"Weź Panie nie żartuj, chcesz mi sprzęt rozwalić? Nie ma mowy!"
Nie wiem czy to nadwrażliwość, czy nowy sprzęt jest bardzo wrażliwy. Aczkolwiek przecież z tego co wiem to 2T nie ma aż takiego dużego stężenia CO2 w porównaniu do "nowych"-starych aut.
"Weź Panie nie żartuj, chcesz mi sprzęt rozwalić? Nie ma mowy!"
Nie wiem czy to nadwrażliwość, czy nowy sprzęt jest bardzo wrażliwy. Aczkolwiek przecież z tego co wiem to 2T nie ma aż takiego dużego stężenia CO2 w porównaniu do "nowych"-starych aut.
- TheWildCoconat
- Posty: 110
- Rejestracja: 2012-06-26, 12:48
- Lokalizacja: Siedlce
ja nie wiem czy to moze sprzet rozwalic, jednakze jesli przyjmuje auto i przyjezdzasz na przeglad w zasadzie mozesz wymagac badania analizatorem gdyz jest to czesc badania (chyba ze sie myle to mnie poprawcie)
ja bym sie wyklucal ze masz prawo wymagac kontroli parametrow spalania w ramach badania za ktore placisz
ja bym sie wyklucal ze masz prawo wymagac kontroli parametrow spalania w ramach badania za ktore placisz
Trabi 601
W123 79r
W123 79r
Teraz to silników dwusuwowych w swoich parametrach nie mają
i diagności głupieją
i diagności głupieją
Trabant 601 Kombi 1985 r. oraz Punto Grande 2011 r.
http://www.iv.pl/images/56934416867100683870_thumb.jpg- - - moje bryki ...
http://www.iv.pl/images/56934416867100683870_thumb.jpg- - - moje bryki ...