: 2016-01-12, 18:58
Dużo osób robi to na "szybciora" i twierdzi, że tak wystarczy. Spotkałem się też ze zdaniem, żeby pomalować go całego tzn. za jednym zamachem u lakiernika i nie dzielić tego na etapy. Ale po pierwsze grzechem by było nie wykorzystać tego, iż był on całkiem rozebrany, a po drugie mam satysfakcję że pomalowałem sobie to sam. Zresztą wcale nie tak łatwo pomalować dokładnie wszystkie płaszczyzny, zagięcia, zakamarki znajdujące się pod maską, Ci, którzy z was malowali sami wiedzą najlepiej. Z wózkiem, albo skrzynią, czy np pompą hamulcową, czy innymi pierdołami w komorze silnika to mega wyzwanie, które i tak nie wyjdzie dokładnie.
[ Dodano: 2016-01-12, 21:33 ]
Od dłuższego czasu chciałem was zapytać i dzisiaj mi się przypomniało. Moje pytanie dotyczy atrap, metalowa a z duroplastu. W aktualnym Trabim mam duro, ale by było gdybym ją oddał do piaskowania razem z Trabantem hahaha to bym się zdziwił!!!! A kolega od piaskowania dopiero.
Szukałem w wyszukiwarce ale nie znalazłem, od czego zależy od rocznika od modelu. Pytam z ciekawości bo w moim pierwszym Trabancie rok 87, jak i w Trabantach od znajomych są metalowe.
[ Dodano: 2016-01-12, 21:33 ]
Od dłuższego czasu chciałem was zapytać i dzisiaj mi się przypomniało. Moje pytanie dotyczy atrap, metalowa a z duroplastu. W aktualnym Trabim mam duro, ale by było gdybym ją oddał do piaskowania razem z Trabantem hahaha to bym się zdziwił!!!! A kolega od piaskowania dopiero.
Szukałem w wyszukiwarce ale nie znalazłem, od czego zależy od rocznika od modelu. Pytam z ciekawości bo w moim pierwszym Trabancie rok 87, jak i w Trabantach od znajomych są metalowe.