Szeroka stal

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

Trabanciarz DDR
Posty: 238
Rejestracja: 2014-10-11, 01:33
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Re: Szeroka stal

Post autor: Trabanciarz DDR » 2017-03-08, 21:30

Dłuższe dzwonki wewnętrzne +30mm, i krótsze sprężyny.

Ździebeł
Posty: 69
Rejestracja: 2013-01-17, 00:10
Lokalizacja: Morąg

Re: Szeroka stal

Post autor: Ździebeł » 2017-03-08, 21:46

Wewnetrzne to te 2 obok siebie na środku?

Krutsze napewno, rozglądam sie nad sztywniejszymi sprężynami, z czasem air ride.
Ostatnio zmieniony 2017-03-19, 19:42 przez Ździebeł, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
JSM
Posty: 62
Rejestracja: 2015-08-30, 11:29
Lokalizacja: wlkp

Re: Szeroka stal

Post autor: JSM » 2017-03-11, 22:51

Orientuje się ktoś o ile zwojów można skrócić sprężynę, by bezpiecznie pracowała z seryjnym amortyzatorem?
Nie chcę ciąć, chce wykonać nowe, krótsze od seryjnych.

Wiśnia
Posty: 5
Rejestracja: 2016-04-20, 13:11
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Szeroka stal

Post autor: Wiśnia » 2019-05-17, 10:57

Dobra to ja mam konkretne pytanie
Trabant 1.1 jakie maksymalnie szerokie felgi żeby nie wycinać nadkoli chciałbym delikatnie obniżyć swojego traba i z tyłu zrobić delikatny negatyw...

Odpowiedz