Cześć. Ma może koś z Was fotki z montażu przekładni kierowniczej z Cinquecento do trabanta.
Na którymś zlocie widziałem u kogoś ten patent. Jestem w trakcie wkładania nowego motoru i mam wszystko na wierzchu grzech by było nie skorzystać.
No chyba że ma koś jakiś inny paten na przekładnie z czegoś innego.
Przekłądnia kierownicza z Cinquecento
Moderator: Mod Team
Przekłądnia kierownicza z Cinquecento
NOWA HUTA DUMA NARODU POLSKIEGO
KUŹNIA NASZEJ SIŁY I DOBROBYTU
KUŹNIA NASZEJ SIŁY I DOBROBYTU
Przy okazji, mógłby ktoś wytłumaczyć, co z tą oryginalną Trabantowską jest źle, że ludzie stosują takie przeróbki ?
No to czekam i będę wdzięczny bo może też pokuszę się o taką przeróbkę.Lary pisze:Oczywiście brak pomocy Ale i tak sobie dałem radę. Jak już będzie gotowe na 100% wrzucę fotki, nie będę świnią
Oryginalna pamięta czasy pagonów na polskich ziemiach. Ciągały luz na ślimaku. Regeneracja pomaga na parę tys. Jeszcze 2 taków były tuszkę lepsze bo miały w środku frez który niwelował ten luz. A w polówce już zrobili panowie z IFY tuning i zrezygnowali z freza wiec ślimak goni jak krowie cycki Pewnie wielu się znajdzie takich co powie że u niego luzu nie ma (bo nie umie sprawdzić). Zdjęcia wrzucę nie ma problemu.
NOWA HUTA DUMA NARODU POLSKIEGO
KUŹNIA NASZEJ SIŁY I DOBROBYTU
KUŹNIA NASZEJ SIŁY I DOBROBYTU
Ok, rozumiem. Kiedy planujesz zakończyć pracę? Bo chciałbym zerknąć jak to wygląda i ewentualnie zamówić części.Lary pisze:Oryginalna pamięta czasy pagonów na polskich ziemiach. Ciągały luz na ślimaku. Regeneracja pomaga na parę tys. Jeszcze 2 taków były tuszkę lepsze bo miały w środku frez który niwelował ten luz. A w polówce już zrobili panowie z IFY tuning i zrezygnowali z freza wiec ślimak goni jak krowie cycki Pewnie wielu się znajdzie takich co powie że u niego luzu nie ma (bo nie umie sprawdzić). Zdjęcia wrzucę nie ma problemu