Przekłądnia kierownicza z Cinquecento

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

Awatar użytkownika
Lary
Posty: 223
Rejestracja: 2011-05-08, 15:52
Lokalizacja: Kraków

Przekłądnia kierownicza z Cinquecento

Post autor: Lary »

Cześć. Ma może koś z Was fotki z montażu przekładni kierowniczej z Cinquecento do trabanta.
Na którymś zlocie widziałem u kogoś ten patent. Jestem w trakcie wkładania nowego motoru i mam wszystko na wierzchu grzech by było nie skorzystać.
No chyba że ma koś jakiś inny paten na przekładnie z czegoś innego.
NOWA HUTA DUMA NARODU POLSKIEGO
KUŹNIA NASZEJ SIŁY I DOBROBYTU
Awatar użytkownika
ryhu
Posty: 13
Rejestracja: 2011-05-27, 20:41
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: ryhu »

Cześć. Może ktoś ma fotki z montażu przekładni od Seicento do Trabanta?
Trabant 353. Bez progów, nadproży i nadkoli.
Awatar użytkownika
Marcin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 224
Rejestracja: 2011-05-10, 17:54
Lokalizacja: Olszyny/ Tarnów

Post autor: Marcin »

Też jestem ciekaw :)
Awatar użytkownika
Lary
Posty: 223
Rejestracja: 2011-05-08, 15:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lary »

Oczywiście brak pomocy :) Ale i tak sobie dałem radę. Jak już będzie gotowe na 100% wrzucę fotki, nie będę świnią :)
NOWA HUTA DUMA NARODU POLSKIEGO
KUŹNIA NASZEJ SIŁY I DOBROBYTU
Awatar użytkownika
JSM
Posty: 62
Rejestracja: 2015-08-30, 11:29
Lokalizacja: wlkp

Post autor: JSM »

Przy okazji, mógłby ktoś wytłumaczyć, co z tą oryginalną Trabantowską jest źle, że ludzie stosują takie przeróbki :D ?
Lary pisze:Oczywiście brak pomocy :) Ale i tak sobie dałem radę. Jak już będzie gotowe na 100% wrzucę fotki, nie będę świnią :)
No to czekam i będę wdzięczny bo może też pokuszę się o taką przeróbkę.
Awatar użytkownika
Lary
Posty: 223
Rejestracja: 2011-05-08, 15:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lary »

Oryginalna pamięta czasy pagonów na polskich ziemiach. Ciągały luz na ślimaku. Regeneracja pomaga na parę tys. Jeszcze 2 taków były tuszkę lepsze bo miały w środku frez który niwelował ten luz. A w polówce już zrobili panowie z IFY tuning i zrezygnowali z freza wiec ślimak goni jak krowie cycki :) Pewnie wielu się znajdzie takich co powie że u niego luzu nie ma (bo nie umie sprawdzić). Zdjęcia wrzucę nie ma problemu.
NOWA HUTA DUMA NARODU POLSKIEGO
KUŹNIA NASZEJ SIŁY I DOBROBYTU
Awatar użytkownika
JSM
Posty: 62
Rejestracja: 2015-08-30, 11:29
Lokalizacja: wlkp

Post autor: JSM »

Lary pisze:Oryginalna pamięta czasy pagonów na polskich ziemiach. Ciągały luz na ślimaku. Regeneracja pomaga na parę tys. Jeszcze 2 taków były tuszkę lepsze bo miały w środku frez który niwelował ten luz. A w polówce już zrobili panowie z IFY tuning i zrezygnowali z freza wiec ślimak goni jak krowie cycki :) Pewnie wielu się znajdzie takich co powie że u niego luzu nie ma (bo nie umie sprawdzić). Zdjęcia wrzucę nie ma problemu
Ok, rozumiem. Kiedy planujesz zakończyć pracę? Bo chciałbym zerknąć jak to wygląda i ewentualnie zamówić części.
Awatar użytkownika
Lary
Posty: 223
Rejestracja: 2011-05-08, 15:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lary »

Myślę że przekładnie skończę w tym tygodniu. Jest już na miejscu teraz tylko wzmocnienia ściany grodziowej i będzie śmigać. P Na pewno możesz już sobie kupić przekładnie oraz kolumnę kierowniczą z CC.
NOWA HUTA DUMA NARODU POLSKIEGO
KUŹNIA NASZEJ SIŁY I DOBROBYTU
Odpowiedz