zawór membranowy
Moderator: Mod Team
zawór membranowy
dobry wieczor panstwu
mam nadzieje ze pisze w dobrym dziale.
od pewnego czasu zastanawiam sie nad przerobieniem org dolotu 601a dokladnie wstawieniem membrany.Troche szukalem ale nie znalazlem nic o takiej przerobce jak pewnie wiecie zapobiega to cofaniu mieszanki z skrzyni korbowej I poprawia elastycznosc silnika. Wieleu posiadaczy motorow w 2t przeprowadzilo ten zabieg I wyszlo korzystnie ale jak to sie bedzie mialo w 601? mam warunki I pomysl ale chetnie wyslucham opini ,porad moze ktos nad tym myslal lub sie bardziej zna... oczywiscie tez bedzie generalka porting I napewno inny gaznik z motocykla I nie chodzi mi o ful tuning staruszka tylko jakby usprawnienie
zgory dziekuje ipozdrawiam.
[ Dodano: 2016-08-24, 19:29 ]
nikt nic nie poradzi zero opini nic
[ Komentarz dodany przez: Drabi: 2016-08-31, 17:54 ]
Przypominam o stosowaniu interpunkcji i poprawnej polszczyzny!
mam nadzieje ze pisze w dobrym dziale.
od pewnego czasu zastanawiam sie nad przerobieniem org dolotu 601a dokladnie wstawieniem membrany.Troche szukalem ale nie znalazlem nic o takiej przerobce jak pewnie wiecie zapobiega to cofaniu mieszanki z skrzyni korbowej I poprawia elastycznosc silnika. Wieleu posiadaczy motorow w 2t przeprowadzilo ten zabieg I wyszlo korzystnie ale jak to sie bedzie mialo w 601? mam warunki I pomysl ale chetnie wyslucham opini ,porad moze ktos nad tym myslal lub sie bardziej zna... oczywiscie tez bedzie generalka porting I napewno inny gaznik z motocykla I nie chodzi mi o ful tuning staruszka tylko jakby usprawnienie
zgory dziekuje ipozdrawiam.
[ Dodano: 2016-08-24, 19:29 ]
nikt nic nie poradzi zero opini nic
[ Komentarz dodany przez: Drabi: 2016-08-31, 17:54 ]
Przypominam o stosowaniu interpunkcji i poprawnej polszczyzny!
Ostatnio zmieniony 2016-08-31, 16:48 przez convers, łącznie zmieniany 1 raz.
bum wrrum bum bum
Spejson, widzę, że ostrzeżenia nie pomagają. Pytać każdy może i to nie znaczy, że należy od razu opryskliwie odpowiadać. Jeśli nie masz nic do powiedzenia w temacie to się po prostu nie wypowiadaj - pisząc na forum akceptujesz regulamin! Takimi wpisami odstraszasz nowe osoby na forum. Jeśli zobaczę jeszcze jeden opryskliwy lub obrażający wpis dostaniesz bana na tydzień - tak na początek.
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 2011-12-20, 21:16
- Lokalizacja: 3-M
Doskonały pomysł,wpadłem na niego mając pierwszego trampka w 97r,ale wtedy nie miałem zaplecza,teraz mam,ale trampek jest już w 4T. Zaślepiaj wloty mieszanki oryginalnie zamykane stawidłami i wstawiaj dwie membrany bezpośrednio w karter,do tego dyfuzor i myślę,że osiągniesz znaczący przyrost mocy. Pokusił bym się jeszcze o wtrysk,bo ciężko ci będzie trafić z odpowiednimi gaźnikami,a na najprostszym sterowniku ogarniesz odpowiednią mieszankę.
przemas601 pisze:Pokusił bym się jeszcze o wtrysk,bo ciężko ci będzie trafić z odpowiednimi gaźnikami,a na najprostszym sterowniku ogarniesz odpowiednią mieszankę.
przemas601, przemas601,
Jeżeli chodzi o wtrysk masz jakiś pomysł, lub gotowe rozwiązanie?
Ciężko jest ustawić dla 2T na tzw oko...
Całe życie z 2 T
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 2011-12-20, 21:16
- Lokalizacja: 3-M
Gotowym rozwiązaniem był by ecu master,potrzebuje cztery czujniki do prawidłowej pracy,tylko jego cena jest trudna do zaakceptowania,jak się zagłębisz w temat to znajdziesz sporo tańsze odpowiedniki. Ja bym pomyślał o gotowym sterowniku od starego polo MPI,on ma cztery wtryski sterowane równolegle,co pozwoliło by na usunięcie dwóch niepotrzebnych. Jedyny minus to ciężko zmienić w nim mapę,ale jak by sonda działała prawidłowo,to jego autoadaptacja powinna wystarczyć do prawidłowej pracy.
Re: zawór membranowy
A co z hamowaniem silnikiem? Na sucho?
Myślę, że trzeba by było przystosować pompkę oleju z motocykla, skutera...
Myślę, że trzeba by było przystosować pompkę oleju z motocykla, skutera...
Całe życie z 2 T