Silesia Fest 2017
: 2017-04-14, 15:13
Na początek zacznę od kilku istotnych informacji.W tym roku zmieniamy miejsce zlotu z Janowa na Czechowice k.Gliwic.Tegoroczny zlot odbędzie się w terminie 15.06-18.06.2017
- Rezerwacja rusza od 19.04.2017 ( środa)
Jak co roku należy wysłać maila na adres
fest.rezerwacje@gmail.com
Mamy do dyspozycji 9 domków dwupokojowych, z łazienką i aneksem kuchennym, od 5 do 8 osób w każdym domku. Pierwszeństwo w rezerwacji mają członkowie CT do 03.05.2017.
Tegoroczne koszty zlotu przedstawiają się następująco :
- Domek 120 zł / os za cały zlot ( 4 dni)
- Przyczepą / namiot / auto 80 zł /os za cały zlot ( 4 dni)
W porównaniu z ubiegłym rokiem koszta zlotu troszeczkę spadły, a standard ośrodka wzrósł. Mam tu na myśli łazienki i aneksy w każdym domku, mniejsza opłata za przyczepy oraz brak dodatkowej opłaty za prąd.
W cenie zlotu jest opłata za nocleg, gadżety zlotowe, ciepły posiłek, coś na ognisko, wejściówki na atrakcje oraz niespodzianka....
Na miejscu będzie możliwość zamówienia śniadania oraz obiadokolacji w cenie 30 zł za komplet , do każdego zestawu piwo / sok / lody w zależności od wieku gratis.
W tym roku pojawią się również nowe konkurencję zlotowe :
-Podaj wałek
-Kurs prawa jazdy
-Ping-pong beer
-Elektryka prąd nie tyka
Oraz tradycyjnie rajd na orientację
I niespodzianka :
Podczas podsumowania zlotu odbędzie się loteria dla osób najbardziej wytrwałych które zaszczyciły nas obecnością od pierwszego do ostatniego dnia zlotu i nie zgubiły numerka
Główne nagrody miedzy innymi to :
-Zwrot kosztów zlotu
-Karnister pełen paliwa
-Olej silnikowy marki Mobil
Co do samych atrakcji które będziemy odwiedzać podczas zlotu info w późniejszym terminie ( trwają nadal negocjacje) .
To na razie tyle...Dalsze informacje będą systematycznie dodawane wiec prosim o zaglądanie na forum jak i na profil FB zlotu https://www.facebook.com/events/282151695572107/
- Rezerwacja rusza od 19.04.2017 ( środa)
Jak co roku należy wysłać maila na adres
fest.rezerwacje@gmail.com
Mamy do dyspozycji 9 domków dwupokojowych, z łazienką i aneksem kuchennym, od 5 do 8 osób w każdym domku. Pierwszeństwo w rezerwacji mają członkowie CT do 03.05.2017.
Tegoroczne koszty zlotu przedstawiają się następująco :
- Domek 120 zł / os za cały zlot ( 4 dni)
- Przyczepą / namiot / auto 80 zł /os za cały zlot ( 4 dni)
W porównaniu z ubiegłym rokiem koszta zlotu troszeczkę spadły, a standard ośrodka wzrósł. Mam tu na myśli łazienki i aneksy w każdym domku, mniejsza opłata za przyczepy oraz brak dodatkowej opłaty za prąd.
W cenie zlotu jest opłata za nocleg, gadżety zlotowe, ciepły posiłek, coś na ognisko, wejściówki na atrakcje oraz niespodzianka....
Na miejscu będzie możliwość zamówienia śniadania oraz obiadokolacji w cenie 30 zł za komplet , do każdego zestawu piwo / sok / lody w zależności od wieku gratis.
W tym roku pojawią się również nowe konkurencję zlotowe :
-Podaj wałek
-Kurs prawa jazdy
-Ping-pong beer
-Elektryka prąd nie tyka
Oraz tradycyjnie rajd na orientację
I niespodzianka :
Podczas podsumowania zlotu odbędzie się loteria dla osób najbardziej wytrwałych które zaszczyciły nas obecnością od pierwszego do ostatniego dnia zlotu i nie zgubiły numerka
Główne nagrody miedzy innymi to :
-Zwrot kosztów zlotu
-Karnister pełen paliwa
-Olej silnikowy marki Mobil
Co do samych atrakcji które będziemy odwiedzać podczas zlotu info w późniejszym terminie ( trwają nadal negocjacje) .
To na razie tyle...Dalsze informacje będą systematycznie dodawane wiec prosim o zaglądanie na forum jak i na profil FB zlotu https://www.facebook.com/events/282151695572107/