Witam, jako że nie znalazłem tematu do powitań do witam się tu po raz pierwszy.
Kilka dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczek Trabanta 601 HYC z 1990 roku.
Jednak po dwóch dniach jeżdzenia non stop strzelił pasek łączący alternator, wiatrak itd, Trabant sie zagrzał, zgasł i bylo po zabawie.
I tu sie pojawia pytanie: Jak wymienia się pasek klinowy w 601? Z tego co sie przyglądałem to wiatrak jest umocowany na stałe na silniku więc paska nie da się nijak włożyc. Trzeba rozebrac połowę silnika w takim razie do wymiany czy jest na to jakiś patent??
Nie krzyczcie jeśli jest to głupie pytanie, ale to moj pierwszy Trabant
Pozdrawiam serdecznie
Ołtaż
[601] Wymiana paska klinowego
Moderator: Mod Team
- Zbyszek 601
- Posty: 98
- Rejestracja: 2011-05-05, 09:51
- Lokalizacja: Warszawa