Chyba najwyższy czas żebym przedstawił swojego Trabiego
rocznik 1985
kupiony zresztą od kolegi z forum CT
jakoś 2 lata temu , oczywiście wyszykowany przeze mnie i wypieszczony
tutaj z moim GP
a tutaj samotnie
oczywiście wycieczki były
Trabi jeździ i daje radę nawet do Czech.
Trabi TSK
Moderator: Mod Team
Trabi TSK
Trabant 601 Kombi 1985 r. oraz Punto Grande 2011 r.
http://www.iv.pl/images/56934416867100683870_thumb.jpg- - - moje bryki ...
http://www.iv.pl/images/56934416867100683870_thumb.jpg- - - moje bryki ...
Może nie Generał ale Grande.
Trabant 601 Kombi 1985 r. oraz Punto Grande 2011 r.
http://www.iv.pl/images/56934416867100683870_thumb.jpg- - - moje bryki ...
http://www.iv.pl/images/56934416867100683870_thumb.jpg- - - moje bryki ...
Dziękuję Wojciechu , to jest moje oczko w głowie , dbam o niego jak mogę
zresztą to już nie mój pierwszy , w przeszłości też było paru . ale sedany , to moje pierwsze kombi.
zresztą to już nie mój pierwszy , w przeszłości też było paru . ale sedany , to moje pierwsze kombi.
Trabant 601 Kombi 1985 r. oraz Punto Grande 2011 r.
http://www.iv.pl/images/56934416867100683870_thumb.jpg- - - moje bryki ...
http://www.iv.pl/images/56934416867100683870_thumb.jpg- - - moje bryki ...
Nie malowałem całości , dostał tylko delikatną polerkę ,malowałem tylko zderzaki
kosa nowa - malowana
klosze kierunkowskazów przód i tył - nowe Ruhla
p/mgielne i cofania założone
kły zderzaków
ori halogeny
wymiana opon przód
Pod maską :
malowanie baku i obudowy filtra powietrza
konserwacja nadkoli
wymiana końc. drążka kierowniczego ( ledwo się trzymała )
smarowanie zwrotnic i czyszczenie wnętrza aparatu zapłonowego łącznie z obowiązkowym naoliwieniem filcu smarującego krzywkę ( sucho tam było od dawna
) a pokrywka aparatu nie otwierana od lat - aż przyrosła/przyrdzewiała do tej obudowy , nie mogłem jej oderwać ale dałem radę
uruchomienie turbinki i ekonomizera
oczywiście poprawki podłogi i konserwacja
nowiuśki tylny tłumik
oczywiście wymiana świec zapłonowych na DENSO , filtra powietrza i oleju w skrzyni - to było jako najpierwsze
montaż osłony alternatora
wymiana żarówek w ośw. tablicy rej . - tylko jedna świeciła
i wiele wiele innych drobiazgów które były przeze mnie albo naprawione albo wymienione , w tej chwili już naprawdę nie pamiętam
Trabant jeździ i jest obiektem podziwianym w Skarżysku , nie ma tu takiego drugiego
kosa nowa - malowana
klosze kierunkowskazów przód i tył - nowe Ruhla
p/mgielne i cofania założone
kły zderzaków
ori halogeny
wymiana opon przód
Pod maską :
malowanie baku i obudowy filtra powietrza
konserwacja nadkoli
wymiana końc. drążka kierowniczego ( ledwo się trzymała )
smarowanie zwrotnic i czyszczenie wnętrza aparatu zapłonowego łącznie z obowiązkowym naoliwieniem filcu smarującego krzywkę ( sucho tam było od dawna
) a pokrywka aparatu nie otwierana od lat - aż przyrosła/przyrdzewiała do tej obudowy , nie mogłem jej oderwać ale dałem radę
uruchomienie turbinki i ekonomizera
oczywiście poprawki podłogi i konserwacja
nowiuśki tylny tłumik
oczywiście wymiana świec zapłonowych na DENSO , filtra powietrza i oleju w skrzyni - to było jako najpierwsze
montaż osłony alternatora
wymiana żarówek w ośw. tablicy rej . - tylko jedna świeciła
i wiele wiele innych drobiazgów które były przeze mnie albo naprawione albo wymienione , w tej chwili już naprawdę nie pamiętam
Trabant jeździ i jest obiektem podziwianym w Skarżysku , nie ma tu takiego drugiego
Trabant 601 Kombi 1985 r. oraz Punto Grande 2011 r.
http://www.iv.pl/images/56934416867100683870_thumb.jpg- - - moje bryki ...
http://www.iv.pl/images/56934416867100683870_thumb.jpg- - - moje bryki ...