Pompa paliwa 1.1 Pytanie

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

Awatar użytkownika
kamyk63kj
Posty: 138
Rejestracja: 2018-07-27, 15:19
Lokalizacja: Dawsonville, GA, USA

Re: Pompa paliwa 1.1 Pytanie

Post autor: kamyk63kj »

gaznik wyjety. idzie na gwarancji do fitmy ktora go odbudowala. zobaczymy
1991 Trabant 1.1 (w remoncie)
Awatar użytkownika
Dawdzio
Posty: 202
Rejestracja: 2014-11-24, 01:47
Lokalizacja: DLE

Re: Pompa paliwa 1.1 Pytanie

Post autor: Dawdzio »

Zasilałeś go grawitacyjnie? Może po prostu pompa dawała za duże ciśnienie, które otwierało zamknięty zaworek.
Poszukuję kontaktu z panem inż. Stefanem Smoliczem lub książki "Moje Trabanty 1963-2000" jego autorstwa. Osoby mogące mi pomóc proszone są o kontakt przez PW lub gdziekolwiek na forum.
Awatar użytkownika
kamyk63kj
Posty: 138
Rejestracja: 2018-07-27, 15:19
Lokalizacja: Dawsonville, GA, USA

Re: Pompa paliwa 1.1 Pytanie

Post autor: kamyk63kj »

sorry ze dopiero teraz pisze ale w ostatnia sobote udalo mi sie w nim pogrzebac. Czekalem troche na nowa pompe paliwa i nowe swiece.

Zatem dalem nowe swiece, nowa pompe paliwa i gaznik ponownie zalozylem po czyszczeniu.

Odpala od strzala ale nie trzyma biegu jalowego tylko gasnie. Jak przegazuje to po kilku sekundach zdycha.

Nie wiem czy regulowac na gazniku czy moze zaplon sie rozjechal.

Na gazniku regulowalem ta duza sruba z lewej od wolnych obrotow ale nic sie nie zmienia. ta z prawej mala of mieszanki nie daje sie ruszyc ani odrobine.

Jakies pomysly?
1991 Trabant 1.1 (w remoncie)
Awatar użytkownika
kamyk63kj
Posty: 138
Rejestracja: 2018-07-27, 15:19
Lokalizacja: Dawsonville, GA, USA

Re: Pompa paliwa 1.1 Pytanie

Post autor: kamyk63kj »

mala sruba od mieszanki juz dziala. czy moze ktos podpowiedziec jak samemu ustawic ten gaznik (na sluch etc) zeby dzialalo w miare do jazdy?
1991 Trabant 1.1 (w remoncie)
Awatar użytkownika
Dawdzio
Posty: 202
Rejestracja: 2014-11-24, 01:47
Lokalizacja: DLE

Re: Pompa paliwa 1.1 Pytanie

Post autor: Dawdzio »

Zapłon sam z siebie by się nie przestawił, zresztą łatwo to sprawdzić.
Co do gaźnika, szczerze mówiąc, nie mam praktyki z tym konkretnym, ale gdybym musiał go ustawić, spróbowałbym zrobić to zgodnie z zasadą z opisaną w książce "Jeżdżę samochodem Polski Fiat 126p". Wydaje mi się dość uniwersalna i stosowałem ją jako ogólną zasadę regulacji gaźnika.
Oto ona:
-wkrętem regulacji uchylenia przepustnicy ustalić najmniejsze obroty, przy których silnik pracuje równomiernie
-wkręt regulacji składu mieszanki obracać powoli doprowadzając do wzrostu obrotów, aż do największych obrotów, przy których praca silnika jest jeszcze równomierna
-wkrętem regulacyjnym [uchylenia przepustnicy] zmniejszyć ponownie obroty silnika do minimalnych, przy których jeszcze pracuje równomiernie
-regulację powtarzać aż do osiągnięcia optymalnego położenia wkrętów. Powinna być ona wykonywana na rozgrzanym silniku.
Poszukuję kontaktu z panem inż. Stefanem Smoliczem lub książki "Moje Trabanty 1963-2000" jego autorstwa. Osoby mogące mi pomóc proszone są o kontakt przez PW lub gdziekolwiek na forum.
Awatar użytkownika
kamyk63kj
Posty: 138
Rejestracja: 2018-07-27, 15:19
Lokalizacja: Dawsonville, GA, USA

Re: Pompa paliwa 1.1 Pytanie

Post autor: kamyk63kj »

dzieki
1991 Trabant 1.1 (w remoncie)
Odpowiedz