Mój Trabant353
Moderator: Mod Team
A skąd takie wymiary jego wziąłeś? i dlaczego tak zakańczał sie na zewnątrz? moze on w ogole ciśnienia nie dawał. Mi dali chlopaki z Trabimakers, nie narzekam, dzwiek piękny, ciągnie jak zły i spalanie normalne, trasa 6l w miescie do 12 CHYBA. Chodz napewno nie jest to ideał wyliczany bo mi inaczej wyszedł kolektor.
Pięęękny! Ile dałeś za to cudo. Napisz na PW. Mój był zakończony jeszcze nieco inaczej i w górę. Bez tłumików, ale z zatyczką do cywilnej jazdy i wydechem pociągniętym normalnie z puszki.
Bardzo chciałbym kiedyś zobaczyć, posłuchać, przejechać się jako pasażer w Twoim Trabancie. Wybierz się na jakiś zlot wkońcu Wydech był robiony wedle wytycznych Sałka ze "Świata Motocykli"
Bardzo chciałbym kiedyś zobaczyć, posłuchać, przejechać się jako pasażer w Twoim Trabancie. Wybierz się na jakiś zlot wkońcu Wydech był robiony wedle wytycznych Sałka ze "Świata Motocykli"
Dzięki, tutaj masz dźwiek w miare dobrej jakosci chodz wiadomo, że to nie to samo co na zywo ))
http://www.youtube.com/watch?v=3M5mMBaNNOk
tutaj z zewnątrz, ale obok był koncert i wiele zagłuszylo
http://www.youtube.com/watch?v=940SCK6MHnc
Wydech składa się również z dwóch przelotowych tłumików z kwasówki
http://www.youtube.com/watch?v=3M5mMBaNNOk
tutaj z zewnątrz, ale obok był koncert i wiele zagłuszylo
http://www.youtube.com/watch?v=940SCK6MHnc
Wydech składa się również z dwóch przelotowych tłumików z kwasówki
Jo, witam. Udało mi się dzisiaj odchudzić traba o kolejne kilka kilogramów. Myślę, że minimum dwa, musiałbym dokładnie zważyć choć to w tym momencie nieistotne. Zamiast tylnej przelotówki, została zamontowana rura. Trabant zyskał przy tym walory akustyczne. Słychać mnie teraz o co najmniej 500m wyraźniej Ale jak Sparta to Sparta!
Pojechałem w końcu z ciekawości na wagę. Trabanta zatankowałem wcześniej pod korek, czyli jakieś 25-26 litrów.
Pierwsze ważenie na wadze węglowej, dokładność pomiaru wagi +,- 20kg = zważono 620kg
Podjechałem też na złom. Dokładność pomiaru +,- 10kg = zważono 620kg
W Trabancie nie było żadnych zbędnych rzeczy, typu zapasowy olej, gaśnica czy trójkąt
Pojechałem w końcu z ciekawości na wagę. Trabanta zatankowałem wcześniej pod korek, czyli jakieś 25-26 litrów.
Pierwsze ważenie na wadze węglowej, dokładność pomiaru wagi +,- 20kg = zważono 620kg
Podjechałem też na złom. Dokładność pomiaru +,- 10kg = zważono 620kg
W Trabancie nie było żadnych zbędnych rzeczy, typu zapasowy olej, gaśnica czy trójkąt
Ma ktoś pomysł jak uciszyć ten sztorm? (można oglądać od 10sek)
https://picasaweb.google.com/1070657836 ... 5149752610
Z czego dobrać gumową podstawkę? Silnik przy pewnych wysokich obrotach, wykazywał brak mocy. Nie wiedziałem o co chodzi do dzisiaj. W pewnym momencie benzyna zaczyna fruwać. Silnik jest zamocowany sztywno i się nie trzęsie.
https://picasaweb.google.com/1070657836 ... 5149752610
Z czego dobrać gumową podstawkę? Silnik przy pewnych wysokich obrotach, wykazywał brak mocy. Nie wiedziałem o co chodzi do dzisiaj. W pewnym momencie benzyna zaczyna fruwać. Silnik jest zamocowany sztywno i się nie trzęsie.
Hejka,
Kuzyn planuję zrobić finalnie ( po remoncie budy) w swoim kombi dokładnie takie same fele ( super to wygląda) oraz zawiechę.
Chcę aby dokładnie tak samo wyglądał jak Twój.Jest nie za nisko i nie za wysoko - w sam raz. No i koła nie sa "wyłamane" zbyt dużym negatywem.
Powiedz jakie zmiany muszę poczynić u siebie aby uzyskac podobny efekt ( dzwonki dłuższe z tyłu, sztaba pod resor z przodu ) ?
Trabant 601 S universal - 1984r.....pod maską typowa AWARIA, czyli chodzi na dwa gary, brak mu mocy, nierówno pracuje, poza tym bierze olej i dymi.... jak to DWUSÓW
Środkowe kielichy przedłuż 20mm. Przy lekkim obniżeniu będzie fajny, niepokraczny negatyw.
Przód na tych starych zacytowanych fotkach jest na zero. Potem zrobiłem nowe mody i jest tak jak na świeższych fotkach:
https://plus.google.com/u/0/photos/1070 ... 2703864337
1. Resor klepany. Zachowany łukowaty kształt wygięcia w odpowiednią stronę, ale było za wysoko.
2. Sztaba pod resor
3. Przedłużone o 16mm dolne mocowania zwrotnicy
Kąt pochylenia kół wyszedł na "zero". Potem zrobione:
4. Skrócony resor o 12mm na stronę. (konieczność ucięcia uszów zwrotnicy i zabezpieczenia resoru zawleczką. Jest plan przerobić nieco uszy, aby zrobić zabezpieczenie, zawleczkę resora. Przy skracaniu resoru, konieczne jest skrócenie nakrętek końcówek drążków oraz gwint końcówek drążków)
I jest jak widać. Kąt pochylenia przednich kół = 3,5 stopnia.
Przód na tych starych zacytowanych fotkach jest na zero. Potem zrobiłem nowe mody i jest tak jak na świeższych fotkach:
https://plus.google.com/u/0/photos/1070 ... 2703864337
1. Resor klepany. Zachowany łukowaty kształt wygięcia w odpowiednią stronę, ale było za wysoko.
2. Sztaba pod resor
3. Przedłużone o 16mm dolne mocowania zwrotnicy
Kąt pochylenia kół wyszedł na "zero". Potem zrobione:
4. Skrócony resor o 12mm na stronę. (konieczność ucięcia uszów zwrotnicy i zabezpieczenia resoru zawleczką. Jest plan przerobić nieco uszy, aby zrobić zabezpieczenie, zawleczkę resora. Przy skracaniu resoru, konieczne jest skrócenie nakrętek końcówek drążków oraz gwint końcówek drążków)
I jest jak widać. Kąt pochylenia przednich kół = 3,5 stopnia.
Ja mam resor z tyłu , więc oprócz wydłużenia środkowych kielichów muszę przeklepać resor.Tylko nie wiem ile.
Klepałeś sam czy ktoś Ci to robił ? Ja chciałbym sam przeklepać tylko ktoś musiałby mi udzielić instruktażu.
Jakiej wysokości masz sztabę pod resor ?
Chciałbym obniżyć auto na tyle ile się da bez przedłużania dolnych mocowań zwrotnicy , skracania resoru , z użyciem jedynie sztaby pod resor , klapania resorów i obniżenia srodkowych kielichów.
Nadkola też będą fabryczne więc felgi planuję lekko poszerzyć przód i tył 5,5 cala - myślę , ze wejdą.
Chciałbym tylko wizualnie lekko poprawić auto , bo teraz szczególnie z tyłu stoi jak stara czeska TATRA ( pozytyw )
Takie są plany a co z tego wyjdzie to zobaczymy.
Klepałeś sam czy ktoś Ci to robił ? Ja chciałbym sam przeklepać tylko ktoś musiałby mi udzielić instruktażu.
Jakiej wysokości masz sztabę pod resor ?
Chciałbym obniżyć auto na tyle ile się da bez przedłużania dolnych mocowań zwrotnicy , skracania resoru , z użyciem jedynie sztaby pod resor , klapania resorów i obniżenia srodkowych kielichów.
Nadkola też będą fabryczne więc felgi planuję lekko poszerzyć przód i tył 5,5 cala - myślę , ze wejdą.
Chciałbym tylko wizualnie lekko poprawić auto , bo teraz szczególnie z tyłu stoi jak stara czeska TATRA ( pozytyw )
Takie są plany a co z tego wyjdzie to zobaczymy.
Trabant 601 S universal - 1984r.....pod maską typowa AWARIA, czyli chodzi na dwa gary, brak mu mocy, nierówno pracuje, poza tym bierze olej i dymi.... jak to DWUSÓW